Instructorul de masaj


Iulie, 2004

– Da, cică trebuie !

– Păi de ce, cine a zis?

– Șefu’ l-a recomandat și o să ne învețe să facem masaj erotic !

– Hai fată, nu știm noi cum să îi facem clientului un body și apoi să i-o frecăm cu mâna?

La naiba, iar emoții? Numai din emoții trăiesc în salonul ăsta de masaj erotic…dar e bine, îmi place, mă destinde atmosfera asta, muzica asta ambientală mă înnebunește, îmi aduce aminte de barmanul de la hotel, cu care am trăit o aventură spectaculoasă de câteva zile în Salou…. Imi place roșul, o cameră e toată în roșu, camera Focului, o cameră e toată albastră, camera Apei și mai e camera Oglinzilor și camera Japoneză (care e folosită mai rar, doar când avem toate camerele pline)..

Facem sedință. Da, facem sedință la un salon de masaj erotic ! Suntem eleve și el este desemnat să ne atingă, să ne mângâie, să ne învețe să simțim.

Să simțim emoții, să transmitem emoții cu palmele goale… Sau poate prea pline de dorință,  alergând pe corpurile lor atât de avide de mângâiere, de tandrețe, de alint.

Se face listă. Va veni zilnic și ne va face fiecăreia o sedință demonstrativă, apoi se vor inversa rolurile. Va trebui să dovedesc că pot, că îmi place, că vreau. Da, vreau la masaj erotic, mă relaxează, mă face să vibrez, îmi umple golurile sufletului, îmi arde corpul cu dorința fiecăruia dintre cei pe care îi ating.

Incepem…..„Doamne, cum poate să mângâie un bărbat ! Și ce tehnică are”… Și îmi explică cum să țin mâinile, degetele și corpul… și cum să mă întorc, să nu-mi las greutatea pe client, să mă simtă ca o adiere pe pielea lui înfiorată și când și cum să mă fac plăcută…„Căci nu e chiar așa simplu cum zice lumea, las’ că merge și așa… Nu ! E dulce, suav, cald, îl simt, i s-au încălzit palmele și cred că e deja excitat… Cum sunt și eu, de altfel… Dar stau cuminte, nu vreau să fac vreo prostie ! Să mă fac de râs ori să mă respingă…”

Mă doboară ușor…Ii fac masaj zilnic. Cu greu rezist tentațiilor, dar știu că trebuie. E prieten cu șefu’. Și mai e și specializat, zice-se. Aud cum se plânge Zânei de la recepție, unsă manager în urma unei cariere fulminante de fotomodel în retragere…

– Fetele astea habar n-au, îmi ia mult să le învăț…n-au feeling !

„Dar eu nu, eu i-am demonstrat că pot și vreau și îmi place… De ce mă bagă în aceeași oală cu restul?”

Câteva zile mai târziu, aflu că sunt în top.

– Cine, eu?

– Da, tu….Nick  ți-a dat verdictul, ești cea mai bună maseuză erotică de la Nirvana. Zice că ai feeling !

Un gând despre „Instructorul de masaj

Aici astept provincia :

