Primul masaj erotic


De ce să am emoții? E un bărbat ca oricare altul… Am mai văzut bărbat dezbrăcat până acum… Și în plus, nu mi-e rușine de mine goală… Și el a mai văzut femei goale, multe alte femei goale, poate doar goale, poate și dezbrăcate de inhibiții…

E aproape miezul nopții, dar după aceea o să plec acasă, cu primii mei bani făcuți din masaj erotic ! Ce contează că m-am trezit la 5.30 și am stat toată ziulica la office, cu nenorociții ăia de comuniști care nu știu cum să-ți mai bage bețe în roate ?? Că doar ești neexperimentată, tânără debutantă și au o plăcere machiavelică să-ți taie elanul dobândit în timpul facultății…

O să fac față. O să fac și spate dacă e nevoie, I’m confident about that. O să mă gândesc că e Andrei, care deși m-a trădat (l-am auzit în telefonul rămas deschis din greșeală, când era în sedință cu directorul general cum susținea senin că eu am greșit și normal că eu voi plăti cu capul) încă mai are nesimțitul tupeu să mă vrea… Și o să i arăt eu lui de ce sunt în stare !

Trebuie să intrăm în cameră. Am făcut o super atmosferă, oglinzile astea mă înnebunesc și mă incită pur și simplu. Vom dansa lasciv pe „I know what you want” al Mariah Carey.. Luciana e mai veche în branșă, așa că nu-mi fac probleme. Dacă uit ceva, mi s-a zis să nu mă opresc ca vaca în drum, să mă comport ca o iubită și atât… Că cică e suficient…

Nirvana începe, dansul e incendiar, ce mișto se vede în oglinzi și nici el n-arată rău, participă, e incitant, se vede treaba că-i place. Sau e doar o aparență?? Dar what the fuck, ce mai contează, îmi fac treaba, îmi iau banii și plec naibii acasă, că iar ajung la 2 a.m. în pat.

Tipul pleacă mulțumit, ne lasă și nouă un mic cadou pecuniar, că am fost drăguțe…Zice că va reveni. Păi da, doar îi place viața. Că doar e bărbat !

8 thoughts on “Primul masaj erotic

  1. Asteptam de mult sa ai curajul sa o faci.
    Ma bucur pentru tine pentru ca iti vei pastra amintitrile.
    Ma bucur pentru noi cei care-ti vom simti sufletul ca pe un fluture in palma.

    1. Bine a venit, Nirvana ! O placere a fost sa povestesc despre experientele mele la Nirvana, unde m-am format. Cat despre cum este la un salon de masaj erotic, exista o vorba…Omul sfinteste locul !

Aici astept provincia :

