Nina Ricci si trandafirii


Se apropia ziua mea de nastere, dar si a ei…eram nascute la 2 zile diferentza..

Ne cunostea pe amandoua…Ne luase de multe ori impreuna sa-i facem masaj…Tremura de fiecare data…Avea tot ce-si putea dori financiar, dar era singur…sau cel putin asa lasa impresia…venea des sa ne viziteze, birourile lui erau aproape, vis-a-vis de Sala Palatului…

Era o vreme a saloanelor de masaj erotic in care iti faceai multi prieteni. In care ei, clientii, te stimau, te mangaiau si te copleseau cu atentie. Te iubeau si te urau in acelasi timp. Te iubeau pentru ca le ofereai atat de multa atentie, se simteau atat de bine in bratele tale, erau rupti de lumea de afara pentru macar o ora si te urau pentru ca nu aveau cum sa poata mai mult, pentru ca viata era atat de nedrepta si ei – atat de impovarati de obligatiile lor cotidiene..Si tu erai doar o maseuza, o gheisa facuta parca sa le incante privirea si simturile, sa le arate ca traiesc si ca inca vibreaza in lumea asta anosta, inca nelovita de criza mondiala…

A venit sa ne aduca flori…Doua mari buchete de trandafiri rosii, aduse personal de el, domnul A. Si mai era ceva…Am deschis cutiuta…Inlauntru salasluia un mic ceas de mana placat cu aur… Nina Ricci…

– Dumnezeule, nu pot sa accept..Ce am facut sa merit eu atat?

– Ei, e o nimica toata, schita el un gest…

A fost probabil unul dintre cele mai nepretuite cadouri primite de ziua mea…De ce? Pentru ca venea de la cineva total dezinteresat…Nu era de la iubitul/sotul/amantul care stia ca trebuie sa-ti faca un cadou, caci altfel te superi si iei foc…Nu ! A fost un cadou din inima si neasteptat.

Dupa un timp, relatiile s-au racit, o prefera pe ea, pe cealalta. Apoi n-a mai venit deloc.

L-am revazut si i-am facut masaj ultima oara inainte sa plec definitiv de la Nirvana…I-am zis ca vreau sa ma marit si ca voi pleca departe…Eram iarasi nemultumita de ceea ce mi se intampla si trebuia sa fac o schimbare…

Cumparase un ulei frantuzesc special pentru masaj…N-am apucat sa-l terminam impreuna..

 

Aici astept provincia :

