Uitandu-ma inapoi…


…ma gandesc azi cum ar fi fost viatza mea daca n-as fi avut tupeul sa sun la acel numar de Vodafone (sau poate era Connex, nu mai stiu !) … Oare ce s-ar fi ales de viatza mea? Oare ar mai fi fost ea la fel de plina? Sau la fel de goala?

Masajul inseamna in primul rand socializare. Inseamna, in al doilea rand, energie. Data. Primita.

Sunt putini cei care mai stiu,  in lumea asta plina de frustrati si curve, sa se bucure de emotii, de trairi simple.

Sa-si traiasca o clipa din viatza ca si cand ar fi ultima. Sa-si zica, de-acum pot muri fericit !

Un exemplu de astfel de traire simpla…care, de altfel, n-are legatura cu erotismul emanat de autoarea blogului…

Am inceput de curand sa alerg. Nu ca imi place, ci pentru ca trebuie. Trebuie sa ma mentin. Sunt maseuza, dar sunt femeie in primul rand si, oricat ar zice unii si ar sustine altii, aspectul fizic conteaza. In primul rand pentru noi insine, pentru increderea in noi, pentru respectul nostru de sine…

Am descoperit, cu aceasta ocazie, campul inverzit, un verde mirific si aproape ireal. Imi imbata privirea si imi incanta simturile. La fiecare apus de soare, campul e la fel de frumos. Il privesc de fiecare data cu aceeasi sete. De fiecare data ma incarca cu energie. Energia pe care o ofer mai departe avizilor de placeri, avizilor de simtiri, avizilor de emotii.

Ma uit inapoi, la acea zi de sfarsit de mai, ma uit la mine astazi…M-am schimbat ! Iremediabil, irevocabil, ireparabil. Simt, cred, ma bucur, deci exist !

 

Un gând despre „Uitandu-ma inapoi…

  1. Postarea asta mi-a scapat. Nu stiu cum am facut, dar n-am vazut-o pana acum

    Mi se pare ca exprima crezul tau de viata si imi place cel mai mult.
    Daca am incerca sa fim mai frumosi pentru noi insine cu totii am avea o viata mai luminoasa

Aici astept provincia :

