Agent secret


– Si in ce domeniu lucrezi?

Ochii lui de un albastru intens ma priveau nestingheriti, enervanti, intrebatori. Eram pe-o terasa in centrul Bucurestiului si caldura imi sufoca gandurile. Si totusi trebuia sa-i dau un raspuns..

– Nu pot sa-ti spun, e secret ! Sper sa nu te deranjeze !

– Ei, oricum nu-mi pasa !

„La naiba, nu-ti pasa? Si atunci de ce mai pui intrebarea daca nu te pasioneaza raspunsul??”

O jumatate de an am fost agent secret. Asta stia el. Oricum, el nu-mi putea controla viatza, cu mainile goale, cum nici eu nu as fi atentat la dreptul lui de a fi fericit. Habar n-am daca m-a crezut. Nu mi-a spus-o niciodata. Dar m-a iubit, in stilul lui nebunesc, necontrolabil, aproape degradant, pentru cine am fost, nu pentru munca care ma remunera…

Uitandu-ma in urma, nici eu n-as sti sa-mi raspund, de ce m-am ascuns o jumatate de an, de ce mi-a fost jena de jobul meu. Poate nu eram constienta de adevarate mele veleitati. Poate credeam ca o sa o termin odata si odata cu masajul si voi avea o viata normala. Acum nu mai cred.

Caci masajul pentru mine a devenit un fel de a fi, un stil de viatza, un refugiu in care ma relaxez in acelasi timp cu cel pe care-l ating. Visam odata sa ajung o finantista de renume mondial. Aiurea ! Cine mai crede azi in povesti?? Succes si implinire poti avea si ca femeie de serviciu…Atata vreme cat tu esti impacat cu spiritul tau, cu mintea, cu trupul, atata vreme cat te simtzi fericit si daruiesti si altora din ea.

Nirvana dream nu s-a sfarsit. E o stare de spirit perpetua. O stare de spirit in care vreau sa ma gasesc pana cand eu voi crede de cuviintza. Nimeni nu are dreptul sa-mi renege acest drept. Si nimeni nu o va face.

3 gânduri despre „Agent secret

Aici astept provincia :

