Nirvana dream is over


M-am intors in Bucuresti. N-a fost sa fie ! Iar am visat cu ochii deschisi, iar am crezut in vorbele unui barbat, iar am riscat totul pe-o carte. Iar o iau de la zero.

Imi caut de munca. Au trecut 3 ani de la despartirea de Nirvana. Mai tin legatura cu vreo 2 foste colege. Aud ca lumea masajului erotic s-a schimbat cat timp l-am parasit…As vrea momentele demult inapoi. N-am cum, e mai dificil acum. Am 30 de ani.

Imi spun in barba ca totusi voi vizita Nirvana, chiar daca s-au schimbat oamenii, chiar daca s-a schimbat locul…Vreau sa-mi aduc aminte. Poate chiar o sa fiu primita, ca si un copil ratacit, inapoi.

Imi programez interviul cu o domnisoara dragutza ce se crede manageritza. Nu stie ea cate clipe minunate sunt atasate in sufletul meu de numele asta. Poate nu stie nici ce inseamna Nirvana. N-am s-o intreb. Am sa fiu doar dragutza.

Opresc masina in acelasi loc ca acum trei ani. Dumnezeule, ce mult a trecut ! Si totusi atat de putin. E tot acolo unde am lasat-o. A fost Nirvana si fara mine. Imi deschide dragutza, nu mai e Zana fotomodel, probabil ca-i doar o veche maseuza rebranduita, recalificata pe o treapta ierarhica superioara.

Mi-aduc aminte de tot, desi s-au schimbat atat de multe…Da, acvariul acela nu era…Si uite, nici usile Camerei Focului nu mai sunt, acum e doar un perete de rigips in fatza caruia troneaza acvariul acela necunoscut…

Si camera Focului e rebranduita. E alba toata…Atat de diferit si totusi, atat de acelasi.

Ii spun dragutzei ca am lucrat la Nirvana, de la inceputurile ei. Ca am facut istorie acolo, ca imi faceam dus in aceeasi baie, ca dormeam pana dimineatza acolo cand n-aveam faruri la masina, ca veneam din club si treceam pe la fete sa le iau sa le duc acasa, ca faceam petreceri in pijama…Ce stie ea? Acum totul e schimbat, atat de anost, si parca impersonal.

Imi dau seama ca totusi n-am venit doar sa revizitez, sa rememorez. Imi spune ca angajeaza fete, chiar au nevoie, si ca e un atu ca am mai lucrat in domeniu si mai ales la Nirvana. Dar ca ma suna a doua zi, sa aiba si acceptul patronului. Altul, nu cel pe care-l cunosteam eu.

Dupa doua zile, am sunat eu. Nu au nevoie de maseuze in varsta. Dar, what the fuck, am doar 30 de ani, n-am 80 !!

Don’t bother, Nirvana dream is over.

2 thoughts on “Nirvana dream is over

Aici astept provincia :

