Managerul fotbalului romanesc


Am incercat sa ma adaptez prin mai multe saloane de masaj erotic…Nimic nu mai amintea de atmosfera de altadata, nimic nu mai amintea de spiritul Nirvana de pe vremuri…

Mi-am spus adesea ca locul meu nu e acolo….Ca nu ma pot supune noilor normelor impuse de-a valma…Tinerele aspirante la o cariera trecatoare in lumea masajului erotic nu cunosc decat valoarea banului si atat !! Ilustru ! Dezgustator ! Frapant ! Teribil !

Intr-o dimineata senina de martie, ideea salvatoare mi-a incoltit in minte…

Managerul a fost primul meu client. Un domn ! Un adevarat domn al fotbalului romanesc. Poate singurul…Desi arogant, impulsiv, frenetic, impunator si enervant de destept pentru cei din lumea lui…mie mi-a aratat o alta fatza…

Eram nestiutoare in treburile astea..era primul client din „cariera” mea de maseuza independenta…corect, programat full name…ora 7 seara…Nu stiam cine e…nu urmaresc meciurile, stirile sportive imi survin la ureche doar cand TV-ul consuma curent degeaba…

Cu toate astea, cand am poposit in curtea vilei de pe  Tudor Vianu si m-a intampinat zambitor, n-am putut sa nu-mi exprim surprinderea: „Va cunosc de la TV ! Sunteti….” Da, eu sunt ! wow, fac masaj unei vedete…

Isi doreste masaj de relaxare only. Oricum, anuntul la care sunase nu includea mai mult. Sunt o profesionista.

Pe parcursul sedintzei, intra si ies diversi fotbalisti din biroul in care trona masa de masaj pe care el, relaxat, isi primea tratamentul…Nu-i cunosteam, nu urmaresc meciurile de fotbal. Stiam doar ca sunt in biroul managerului general al unei echipe de fotbal din Divizia A. Si asta imi dadea importantza.

Mi-a platit surprinzator de multi bani. Initial, nu am vrut sa-i accept. Ramane in contul masajelor viitoare, schiteaza el, preocupat de laptop..

Au urmat masaje aproape saptamanale, cand nu era in cantonament sau plecat in strainatate sa achizitioneze jucatori.

Din acea seara de martie, i-am urmarit febril blogul si aparitiile TV. Facusem masaj celui mai bun si mai exigent manager din fotbalul romanesc.

2 gânduri despre „Managerul fotbalului romanesc

Aici astept provincia :

