Yoghinul


Fusese ambasador in Spania multa vreme…Il delectau femeile frumoase…si incitante…si pasionale…

Nu mai era tanar si stia foarte bine asta.

Ne cunoscuseram intr-o vreme in care eu nu stiam incotro sa o apuc..Nu stiam daca fac bine ce fac cu viatza mea…sau ma gandeam ca n-am incotro si trebuie sa continui??

Emotia intersectarii vremelnice cu un om deosebit nu cunoaste limite de cele mai multe ori. In viata mea am cunoscut si oameni frumosi, si oameni bogati si oameni „cunoscuti”, dar si oameni de toata jena.

Mi-am propus totusi sa nu vorbesc despre cei din urma. Ei n-au reprezentat nimic in drumul meu. Sau poate doar o pata neagra, un obstacol menit sa-l depasesc pentru a-mi intrece limitele, pentru a-mi cunoaste mai bine emotiile si trairile.

Yoghinul a fost una dintre acele personalitati menite sa-mi schimbe imaginea despre lume si oameni in general. Dulceatza, candoarea si bunatatea lui m-am fermecat inca de la inceputuri. Poate pentru ca se purta cu mine ca si tatal care mi-a lipsit in copilarie??

Ma astepta de fiecare data cu prajituri. De fiecare data faceam fitze…Nu intelegi ca o sa ma ingras??…Dar esti minunata, cum sa te ingrasi? Un gest de magnifica tandretze…de o ireala bunatate in lumea asta misogina si frustrant de rautacioasa…

II povesteam toate nimicurile mele, faceam glume, copilaresti poate pentru el…Eram doi oameni intre care era o diferentza de varsta remarcabila…Cu toate acestea, ma flata protectia lui, atentia lui, dorintza lui…

Apoi dintr-o data nu m-a mai cautat. N-am inteles de ce….planificasem sa plecam la mare in vara aceea…Mi-a telefonat din Varsovia sa-mi spuna ca, pentru cateva luni, este delegat acolo si ca n-are incotro…Oare era adevar, oare ma mintea?

Peste o jumatate de an mi-a spus ca a avut mari probleme de sanatate. Nu ne-am mai vazut.

In prima zi a lui 2012 primesc un SMS de la el : „Iti doresc sa ai parte de tot ceea ce ai si mai vrei, de tot ceea ce nu ai si iti doresti, de tot ceea ce iti lipseste si nu stii ! La multi ani !”

3 thoughts on “Yoghinul

Aici astept provincia :

