Din nou pe drum…


Lasasem masajul erotic in urma…Imi doream, fara doar si poate, sa incep o viatza noua…o viatza mai plina, mai implinita, mai fericita…

Pe el il cunoscusem tot din intamplare…ca pe mai toti partenerii mei, fosti, prezenti si viitori…mi-am zis, what the fuck, un drum pana la Deva nu-i chiar asa big deal… Imi iau 2-3 zile libere, chipurile sa fac pe soferitza pentru o masina adusa la vama de maica-mea, sa o transport pana la Bucuresti, si ma scot !

In plus, distractia ar trebui sa fie la cote inalte, ca doar d-aia ma duc..nu ma duc sa ma marit, nu ma duc sa ma documentez pentru vreo carte si nici sa fac vreun bine umanitatii, vizitand Cetatea Devei..

La inceput nu ne-am inteles. Eu eram figuranta, asa imi statea in obicei cand intalneam pe cineva nou, el vroia doar sa ma….so, let’s rock&roll….

Dupa o masa intr-un micutz restaurant din zona rezidentiala – denumita pompos Micul Dallas –  am purces catre un apartament inchiriat, caci vroiam sa ne facem de treaba. Venisem sa ma distrez. Proprietarul apartamentului imi spune: Pe tine te cunosc ! Zic : Da? poate de la televizor !

Prima partida a fost un fiasco total. Ce dracu caut eu aici ? El nu-mi inspira nimic. Ma mai si enervase teribil cu aerele lui de mare domn provincial care fusese sofer de autobuz supraetajat in Londra… Asa si? Trebuia cumva sa-i ridic vreo statuie, sa-i aduc osanale?

I-am comunicat ca  vreau sa plec…Da, da, in seara asta vreau sa plec la Bucuresti !! Ce rost are sa raman?

Masina o lasasem in alta parte, si-am plecat pe jos sa o recuperez. El ma urmeaza. De ce vii? Nu ma interesezi, nu te interesez, nu stiu de ce-am batut atata drum pentru o …..dar vai, vai, asa-s femeile !! Atat de prostutze, atat de credule, atat de nostime in naivitatea lor, visand ca cel care ii urmeaza unui tradator va fi altfel… Aiurea ! Mii de fraieri, misogini, badarani, mitocani si asa zisi „domni de societate”…multa marfa de duzina spoita frumos sa dea bine la public !

Habar n-am cum m-a facut sa ma intorc din drum…Nu stiu ce mi-a spus, nu stiu ce strategie de convingere a aplicat….N-am mai plecat…decat dupa 3 zile cand era musai sa ma intorc la munca…

Urma sa parcurg 380 de kilometri in 5 ore, incercand sa ajung astfel la 7 la programul de seara..n-a fost sa fie asa !

O ambuscada nenorocita la vreo 40 kilometri dupa ce plecasem m-a fortat sa ma intorc…Sau poate destinul?

Oricum n-as mai fi ajuns la timp in Bucuresti, prin urmare am mai ramas o zi…o zi alaturi de cel care imi luase mintile iremediabil..

In ce moment din acea mini vacantza m-am indragostit de-un arogant n-as putea sa spun ! Cert e ca s-a intamplat…

Viatza nu e o simpla intamplare, ea are regulile si caile ei firesti pe care noi suntem fortati de imprejurari sau poate de ceva mai presus de noi sa le urmam. Daca va fi sa fie, va fi…daca nu, fiecare va merge pe drumul lui… Astea au fost cuvintele lui…

Astazi, dupa aproape 6 ani de atunci mi-as fi dorit sa nu fi facut acea calatorie. Sa nu fi fost din nou pe drum…Sa nu fi fortat mana destinului…Sa nu ma fi jucat de-a hazardul…Sa nu fi jucat totul pe-o carte…

99% dintre barbati nu merita asemenea sacrificii. Nu merita nici macar sa te gandesti la ei. Nu merita sa-i iubesti sincer si neconditionat…Nu merita sa le oferi totul pentru ca mai apoi sa nu mai ai NIMIC !

Aici astept provincia :

