I.T.P-istul


As vrea sa-mi fac un I.T.P !

Ce oferi in schimb?

Un masaj erotic se poate??

As fi vorbit despre masini zile intregi…la fel cum as fi facut masaj erotic…Aveam atat de multe in comun !

Atragator, galant si foarte educat…Da, acesta era felul lui de a fi…Cu greu ti-ai fi imaginat ca-l gaseai zilnic intr-o statie de inspectie periodica.

Ne-am placut din prima clipa, ne intalneam extrem de des, imi facea diminetile mai frumoase, asteptandu-ma cu cafeaua mereu pe foc si mereu murdarind aragazul…Ce sa-i faci? E prea mic ibricul !

Ne mangaiam teribil de mult, faceam baie impreuna, ne dezmierdam reciproc, ne tineam in brate pana cand nemernicul de timp ne anunta ca trebuie sa ne indreptam in directii diferite…

Mi-amintesc de parca ar fi azi excursia prin imprejurimile Bucurestiului. Am poposit pe malul lacului, la Belciugatele, habar n-aveam pe unde suntem si totusi eram acolo. Extaziati. Veseli. Incantatori. Ne bucuram de o betie a simturilor in pustietate. Am ciocnit prima si ultima sampanie a intalnirilor noastre.

Nu stiu daca am simtit ceva pentru el. Poate doar o grava pasiune. Dar oare el ? Sa ma fi placut, sa fi fost doar extaziat de o femeie pasionala, sa ne fi unit pasiunea pentru masini, timpul petrecut in service (caci in perioada aceea mi se strica Audi mai mereu !!) sau poate doar ineditul situatiei?? Sa se fi indragostit totusi?

Era casatorit. Imi spusese de cand ne-am cunoscut, de la primul masaj. Intr-una din datile in care ne tineam in bratze, sincer, fara vorbe, fara alte gesturi, mi-a spus ca nici nu-si mai aduce aminte cand si-a tinut sotia in bratze astfel. N-avem timp ! Suntem prea ocupatzi cu rutina !

Apoi, o greseala mai veche de-a lui l-a costat o cearta apriga si prelungita cu sotia. M-a sunat inebunit ca nu stie ce sa mai faca….

Daca divortez, te maritzi cu mine??

De ce as face-o?? Cu ce sunt eu mai buna decat ea? Nu sunt mai buna, nici acum, nici mai tarziu !

Nu mi-a placut abordarea lui, nici chiar in gluma sa fi fost…Am reusit sa-l impac, sa-l aduc la simtzaminte mai bune. L-am rugat sa lase capul si armele jos si sa astepte iertarea celei care-i fusese partenera mai bine de 15 ani.

Ne-am mai revazut de atunci de 2 ori. O data la un masaj erotic. O data la un I.T.P.

Un gând despre „I.T.P-istul

Aici astept provincia :

