Nu ma meriti !


Plec ! Nu ma meriti ! As vrea sa strig lumii intregi sa nu incerce marea cu degetul asa cum am facut-o eu. Nu esti cine ar fi trebuit sa fii ! Nu esti cine m-am asteptat sa fii !

M-am rupt din lumea mea pentru tine ! Nirvana m-a dorit cu ardoare. Nirvana mi-a dovedit pretuire. Oamenii ce i-am intalnit acolo, corpurile ce-mi adorau fiecare mangaiere, fiecare alint, fiecare soapta nu m-ar fi dezamagit intr-atat ! Niciodata !

Tu  n-ai stiut sa ma adori precum ei au facut-o. Tu n-ai stiut sa-mi luminezi chipul asemeni lor. Nu mi-ai apartinut  ! Nici ei n-au incercat sa-mi apartina, dar au facut momentele petrecute impreuna unice. Le cunosteam istoriile, le intuiam senzatiile, le rasfatam trairile. Pe tine nu te-am cunoscut !

Nu mai vreau sa raman langa un om pe care nu-l cunosc, pe care nu-l mai recunosc…Imi esti atat de strain, cum mi-au fost si ei la inceput, dar ei macar au dat un sens vietii mele. Tu nici macar atat nu ai putut. Si chiar daca la inceputuri m-ai orbit cu stralucirea ta, cu agerimea mintii tale intortocheate, cu dulceatza vorbelor fara sens si fara rost si m-ai facut sa te iubesc, imi dau seama ca sensul vietii mele nu esti tu !

Nu esti decat un trecator prin viatza mea ! Cum au fost si ei … dar de la ei n-am asteptat nimic si totusi, am primit atat de multe…

De la tine am asteptat totul si-am primit doar franturi…Imi spuneai atat de des sa am incredere in tine…De ce? Ca sa fie dezamagirea infinit mai mare.

Nu ma meriti ! Ma-ntorc la viatza mea…sunt maseuza si sunt mandra de asta. Ei m-au facut infinit mai fericita decat m-ai face tu intr- o mie de ani.

Aici astept provincia :

