Parfumierul


Parca ne cunosteam de-o viata…

Doi „pesti” inotand in aceeasi apa, doua suflete ce-si ating nemurirea intr-o clipita, doua inimi ce-si vorbesc pe aceeasi limba…pentru cat timp? Ce mai conteaza?

Am poposit vreme de cateva luni in apartamentul extrem de personal decorat de pe Calea Calarasilor…Avea fotografii prin toata casa din locurile prin care calatorise, cu oamenii pe care-i intalnise… Eram de-o varsta…

Ma astepta in permanenta cu un prosop in jurul taliei, proaspat iesit de sub dus….epilat impecabil….doar faptul ca era ras in cap si mirosul masculin amestecat cu parfum scump imi amintea ca-s in barlogul intim al unui barbat cu pretentii…

Imi placea…Si lui ii placea masajul meu…atingerea mea, bataile inimii cand imi spotea cat sunt de minunata…

In prima seara, ne-am contopit teribil…eu trebuia sa merg la o petrecere, el la un gratar cu vechi prieteni…dar nu mai conta nimic ! Decat noi si corpurile noastre inlantuite… Am dormit imbratisati de parca ziua de maine ar fi adus sfarsitul lumii si noi vroiam sa ne bucuram de-o ultima clipa cat o eternitate…

Apoi, barbat fiind, si-a pierdut repede interesul…doar se zice ca cei din zodia lui sunt extrem de alunecosi…

Eu nu l-am cautat, desi mi-as fi dorit poate… Peste inca vreo luna, primesc un telefon de la el, ca il doare spatele si ca ar face orice, dar orice ca sa mai primeasca un tratament…Ne-am revazut strictly business…imi inselase asteptarile, nu era singurul, dar nu vroiam asa ! Nu sunt un trofeu !

Intr-un tarziu a inteles asta si am continuat sa ne vedem, sa ne mangaiem, sa ne alintam, sa ne rasfatam reciproc…

Mi-aduc aminte cat de suparata eram intr-o zi din cauza masinii care, iarasi, imi facea probleme…N-am bani sa o repar, cu ce o sa mai umblu? ii spun…

Gandeste-te ca fiarele se repara intr-o buna zi, dar sanatatea si sufletul tau poate niciodata…Nu mai fi trista si suparata…iti dauneaza..vreau sa-ti vad ochii cei frumosi si inima senina…Vreau sa-mi mirosi a Lolita Lempicka, vreau sa-mi fi fericita !  Mi-a daruit in aceea zi parfumul lui de suflet, pe care si azi il mai am.

Mi-a parfumat ziua cu irisi, violete, mosc si vanilie…M-a facut sa intrezaresc sperante. M-a facut sa visez din nou.

One thought on “Parfumierul

Aici astept provincia :

