Scrisori si sentimente refulate


From: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Subject: LA MULTI ANI To: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Date: Friday, March 12, 2010, 12:04 AM

Ceau, care e viata ta, cum te descurci, esti ok ? As avea atatea de povestit, dar nu cred ca mai are vreo importanta, doar ca sunt putin confuz deoarece asa cum ne-am cunoscut asa ai si plecat …repede, fara a realiza prea multe si cred ca nici tu ..probabil te-ai gandit ca te voi cauta.
Am vrut, dar am fost foarte suparat pe tine si  usor m-am inchis in mine ! Sincer, mi-a trecut supararea, am realizat ca atunci cand mi-ai spus in pragul usii de la dormitorul unde am locuit impreuna  „M….., esti cea mai frumoasa experienta a vietii mele, ei bine probabil nu ma vei crede …dar SIMT acelasi lucru ! R………., ai fost cea mai frumoasa experienta a vietii mele, a fost mai mult decat frumos, un VIS ….probabil ca nu mai voi gasi o asemenea femeie niciodata, nu stiu. In tot acest timp am avut timp sa reflectez la ceea ce a fost si mai ales cum a decurs relatia.
Corect, ai dat dovada de un bun caracter si cred ca m-ai iubit cu adevarat ! Probabil nu am stiut sa iti apreciez adevarata valoare . Ceea ce ma intreb mai tot timpul daca m-ai iubit cu adevarat sau a fost doar un „val” care a durat 2 ani realizand apoi ca ai facut o prostie iar sentimente tale fata de mine nu au fost niciodata reale. Nu stiu daca  voi afla vreodata, oricum ceea ce conteaza ca ai ramas in sufletul meu …nu pot spune ca te mai iubesc sau te-am iubit, pur si simplu te simt  cu ADEVARAT in suflet imi aduc aminte aproape totul ….parca te vad pe trepte dimineata, cand cobori la cafea cu zambetul fericit …se vedea ca erai multumita, fericita . Mai tii minte dupa ce te-ai mutat la mine si am fost la acel magazin din centru, de unde ti-ai cumparat geaca si alte lucruri… cand ai platit, eu eram la o tigara afara, dar ma uitam la tine ce faceai …ai ramas la un moment dat ganditoare …nu iti venea sa platesti atatia bani pe haine, iar eu zambeam si cand ai iesit afara …te-am incurajat sa ai incredere , mai tii minte ?! La toti le pare rau (ma refer la fam. mea , mai ales cred ca pe P….. l-a afectat cel mai mult)
O mare vorba spune „daca as avea puterea sa dau timpul inapoi”……….
R………, nu stiu daca stiu sa iubesc …probabil din cauza mandriei, probabil din cauza vietii pe care am dus-o … dar stiu sa fac diferenta  !!! nu pot explica, nu sunt obisnuit sa scriu scrisori( e prima data cand o fac ) si mai ales nu imi arat sufletul ..pur si simplu asta sunt !  poate te-am iubit, poate te  mai iubesc, habar nu am …nu stiu sa definesc ce simt! Sunt tampit …asa-i??!
Insa te asigur de un singur lucru, o alta femeie sa o respect, sa imi fie alaturi asa cum ai fost TU …nu cred sa mai gasesc vreodata !
In fine , sunt onorat ca te-am cunoscut, te voi respecta si vei ramane in sufletul meu toata viata , voi zambi mereu gandindu-ma la ceea ce a fost intre noi 
Te rog sa ma ierti ptr TOT  si deoarece  stiu ca maine e ziua ta vreau sa fiu primul care iti spune  LA MULTI ANI  !!!
ai grija de sufletul tau,
Cu drag,M…….
12.Martie.2010
From: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Subject:RE: LA MULTI ANI To: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Date: Friday, March 12, 2010, 10:08 PM
Multumesc pentru urarea de la multi ani, chiar nu ma asteptam, dar am fost placut surprinsa ca nu ai uitat !
Probabil te va frapa ceea ce iti voi scrie, probabil nu iti va veni sa crezi, dar fac asta in amintirea iubirii pe care ti-am purtat-o si care inca mai exista intr-un colt al sufletului meu !
Te-am iertat pentru tot ce ai facut rau in relatia noastra, fara sa imi ceri tu asta, pentru ca, M………, AI FOST SI VEI RAMANE SINGURUL BARBAT DIN VIATA MEA PE CARE L-AM UIBIT CU ADEVARAT SI PENTRU CARE MI-AS FI DAT SI VIATA. Nu are rost sa ma laud ce am facut eu pentru tine, am facut-o pentru ca asa am vrut, asa am simtit, asa m-a dus capul…
Poate am gresit ca am investit in tine prea multa dragoste, dar sa retii, ti-am mai spus-o si ma repet si acum: Cum te-am uibit eu, nu te va mai iubi nimeni in toata viata ta si ce sacrificii am facut eu nu va mai face nimeni…
De ce am fugit ? Poate te-ai intrebat si inca te intrebi….Dintr-un motiv simplu….M-am gandit ca iti vei da seama ce mult pierzi, daca nu ma mai ai langa tine….Pacat ca ti-ai dat seama dupa un an…E mult prea tarziu !!
Dumnezeu nu a dormit nici atunci si nici astazi… Nu mai conteaza asta…
Eu ma intreb de ce te-ai suparat pe mine, cand trebuia sa te fi suparat pe propria-ti persoana…pentru ca ti-am dat un milion de ocazii sa iti revii si sa ne impacam…Tii minte, inainte cu o seara de ziua ta, te-am intrebat, vrei sa ne impacam? Ai zis nu….ASTA A FOST, am plecat din cauza raspunsului tau…..Si pentru ca m-am simtit folosita….Pentru ca te-ai folosit de mine, fara sa imi apreciezi valoarea…poate ai facut asta doar la inceputul relatiei noastre…mult prea putin…..Si pentru ca, desi te iubeam, eram foarte nefericita, pentru ca nu mai existam ca femeie pentru tine !!
In fine, vorba ta, timpul nu se mai poate intoarce inapoi….
Dar retine ce iti spun acum, dupa atata timp M….
Ai fost singurul barbat caruia mi-as fi dorit sa-i fac un copil, ai fost singurul barbat cu care as fi vrut sa ma casatoresc si sa fiu fericita…
Tu singur ti-ai batut joc de fericirea noastra…..si probabil tu nu stii sa iubesti si nu stii sa faci fericit pe nimeni…. Ti-ai batut joc si de  dragostea mea si increderea mea !!  PACAT CA AM AVUT INCREDERE IN TINE SI NU AI MERITAT….Am fi avut o viata frumoasa impreuna.. poate a fost un blestem, poate a fost destin….ideea e ca nu ne-a fost dat sa fim mai mult impreuna..
Oricum, pentru linistea ta interioara,  chiar daca nu ai meritat, TE-AM IUBIT, TE IUBESC SI TE VOI IUBI toata viata ( dragostea adevarata nu se sfarseste niciodata), ai fost deosebit pentru mine, desi mi-ai facut atata rau, m-ai facut si fericita o scurta perioada de timp si eu nu am sa uit asta….
Sa fii fericit si sa ai grija de tine !

One thought on “Scrisori si sentimente refulate

  1. Inca sangereaza aceasta rana.
    Asa cum stii, intre modul in care gandesc femeile si cel in care gandesc barbatii sunt mari diferente si intre ei incape o mare de lucruri nespuse, pe care fiecare spera ca celalalt le va intelege fara cuvinte.
    Invata sa treci peste aceasta mare si spui raspicat tot ce ai pe suflet, mai ales lucrurile frumoase si chiar si sacrificiile. In orice relatie nu conteaza ce faci tu pentru celalalt, ci ceea ce intelege el ca ai facut tu.

Aici astept provincia :

