Singuratate in doi


Sa fiu femeie este de-a dreptul dificil ! Pe langa ca trebuie sa fiu frumoasa, slaba, machiata, epilata impecabil, vopsita, pensata si ojata, mai trebuie sa fiu si draguta, amabila, sociabila, fermecatoare, intuitiva, intelegatoare, calma, isteata, vesela si descurcareatza…Cu atitudine, cum s-ar zice…

Mai trebuie sa castig si o multime de bani sa imi pot satisface capriciile legate de frumusete, dar mai ales de inteligentza si spirit.

Trebuie totdeauna sa fiu cu un pas inaintea lor, a barbatilor. Sa fiu ce-si doresc, ce viseaza, ce cred, ce simt, ce iubesc, dar mai ales sa cunosc motivul pentru care toti vor un nou inceput furtunos si extrem de pasional, nemaivazut, nemaiintalnit, nemaipomenit.

Am intalnit in drumul meu oameni, dar mai ales barbati, pe care cu greu i-ai fi recunoscut in postura in care mi s-au aratat mie pe strada. Sau in caminele lor. Sau cu prietenii si cunoscutii lor.

Si atunci am inteles. Marea majoritate a oamenilor se tem sa se arate in fata celorlalti cum sunt ei de fapt. Sa recunoasca ca le place viatza traita la maxim mai mult decat orice altceva. Sa recunoasca ca nu vor sa se plafoneze intr-o casatorie fara de sfarsit. Sau cu joburi obositoare si nemultumitoare pe nici un plan. Sa isi spuna in sinea lor, vreau sa fac curat in viatza mea, vreau sa arunc toate rebuturile la cosul de gunoi. Sa-ncep o viatza noua. Chit ca nu va fi mai buna decat cea de pana acum.

Un vechi proverb spune ca „Curajul nu este absenta fricii, ci infrangerea ei”.

De aceea ma consider un om implinit. Pentru ca am avut curajul sa plec spre necunoscut fara a stii ce-mi ofera ziua de maine, daca voi avea un acoperis deasupra capului sau cu ce sa-mi intretin curele de slabire.  Am avut curajul de a-mi dori sa fiu fericita. O stare de multumire sufleteasca perpetua.

Prefer singuratatea mea in detrimentul singuratatii in doi.

10 gânduri despre „Singuratate in doi

    1. „Legarea” nu vine de pe o zi pe alta. Iar baza unei legaturi e increderea. Nici n-as accepta ca dupa 2 zile impreuna cineva sa ma constranga sa renunt la jobul meu, Intai trebuie sa oferi si apoi sa ceri. Oricum, renuntarea vine de la sine in cazul meu, daca consider ca merita efortul. Am mai spus o si pe alte coclauri.

  1. auzi, dar rudele / familia ta stiu ce faci ?
    cam stiu asa cum e sa ai un job mai „special”, dar probabil spui ca esti maseuza normala, nu speciala 🙂

Aici astept provincia :

