Pina Colada


 

Se zice ca apa sarata a Marii Mediterane face minuni in cazul celulitei…Oooo, da, ce minuni!

Si ca aventurile frumoase in locuri exotice nu le vei uita nici atunci cand vei trece „dincolo”…ele te vor urma nestingherite, limpezi si vii ca atunci cand s-au intamplat…

Dupa o calatorie fantastica, in care natura desenata in Peninsula Iberica iti imbata pur si simplu ochii si mirosul de leandru inflorit iti alina simturile, iata-ma in Salou…unde marea e albastra si nesfarsita si ireal de frumoasa.

Eram cu toata familia acolo…prima si ultima vacanta impreuna…toti…si la intoarcerea in Bucuresti ma astepta Nirvana cu bratele deschise catre o noua provocare..

Am cunoscut acolo un gitano rumeno…Era ospatar la restaurantul unde serveam masa zilnic si era mandru de originea bunicilor lui. Nu-i mai retin numele. Alti oameni, alta atmosfera. Alta relaxare.

David era barman la hotelul in care tocmai ne cazasem si urma sa ne petrecem cele mai frumoase 10 zile din anul acela…

Doamne, ce zambet are ! Si ce accent andaluz…Noroc ca urmarisem ceva telenovele, mi-au folosit la ceva ! Toata vacantza am facut pe translatorul intregului grup…

Serile erau pline de flamenco, de sangria adevarata cu multe, multe portocale bauta pe marginea piscinei… Si David ma urmarea cu coada ochiului de fiecare data cand imi faceam promenada prin fatza barului….Si cate Pina Colada n-am baut zilele alea doar ca sa-i mai atrag putin atentia !

Si ce magnific sa iti dai seama ca te-ai indragostit de un necunoscut, care iti vorbeste, care iti zambeste atat de frumos si pare rupt din alta lume. O lume cu care tu nu esti obisnuita. Si care te incita. Si care face sa-ti creasca adrenalina amenintator de mult.

David ne-a ajutat intr-o seara sa ducem chiar cu masina lui nepotelul ce facuse febra la spital…N-a vrut in ruptul capului sa accepte bancnota de 50 eur care ii fusese oferita !

Simteam ca plutesc, ca visez, nu vroiam sa se termine ever…In ultima seara am plans…I-am spus maica-mii printre hohote: Tu nu intelegi ca m-am indragostit??

Imi dadeam seama ca nu mai pot ramane, dar nu vroiam sa ma dezlipesc de privirea lui, de vorbele lui…Am stabilit sa ne vedem tarziu in noapte, dupa ce termina programul. Era ultima noapte si era doar a mea. Vroiam cu orice pret sa fiu a lui ! Macar o singura data…si sa-mi aduc aminte de clipa aia…

Que haces guapa? Ven, ven con migo…Vis este putin spus. Revelatiile ulterioare sunt nesemnificative. Ce-am simtit in acele minute in care m-a tinut in brate…ramane  atat de viu ! Ca si cum s-ar fi intamplat aseara, desi au trecut 9 ani.

Am plecat…am plans mult…am rememorat si mai mult…poate luni de zile…vorbeam la telefon in fiecare duminica la ora 12. Atunci intra de serviciu la hotel.

Si astazi Marea Mediterana arata si miroase la fel de frumos. Sunt sigura de asta. Dar nu stiu daca David mai serveste si astazi Pina Colada …

2 thoughts on “Pina Colada

Aici astept provincia :

