Creatoarea de moda


Au revenit in Bucuresti… M-au sunat aseara pentru inca o sedintza de masaj…

New York-ul este a doua lor casa… In Saint Tropez isi petrec cele mai multe vacantze pe timpul verii…La Paris isi fac cele mai multe dintre extravagantele cumparaturi….El este american… Ea, crescuta in puf inca de copila, cu studii in strainatate si vanata de barbati celebri. Se zice ca ar fi devenit cunoscuta datorita relatiilor sale cu acestia. Guest what ? nu e chiar atat de „pitzi” cum credea lumea !

Acum mai bine un an primesc un SMS in engleza de la un numar necunoscut care isi programeaza o sedintza de masaj intr-un cartier rezidential din Baneasa.

La ora stabilita, un pic crispata de luxul in care urma sa intru, opresc masina in fatza cladirii somptuoase,  luminata intens …Ii comunic portarului numarul apartamentului la care trebuie sa merg si el, amabil, ma indruma la etajul corect. Nici habar n-aveam la usa cui urma sa sun…

In dressingul unde trona masa de masaj am fost uimita sa observ pantofi pe care i-as fi vazut numai in filme sau pe care i-as fi putut cumpara doar daca as fi muncit non-stop 2 luni. Atunci mi-as fi permis o pereche de pantofi Givenchy….sau Isabel Marant…sau Gucci…sau Valentino…

Dar, nu ! Ea are o intreaga colectie…Este iubita de  unul dintre cei mai ravniti, mai frumosi, mai eleganti si mai potenti financiar barbati din showbizz-ul autohton…

Si e frumoasa, eleganta, rafinata, are un stil aparte…Altfel decat apare la televizor. Mass-media e dornica de scandal.  Cica asta se vinde ! Aiurea ! Sa fim frumosi, integri, sa avem personalitate, sa spunem lucrurilor pe nume intr-o lume atat de superficiala ca cea in care traim, mi se pare mai mult decat o dovada a respectului de sine pe care ar trebui sa-l afiseze orice fiintza. Nimeni nu vrea sa fie banal, si totusi atat de multi suntem.

Americanul are probleme cu spatele…Doctorul i-a recomandat masaje. Multe masaje. M-a contactat la recomandarea unui prieten.

La final, se declara extrem de multumit de tratament. Imi plateste o groaza de bani. Ce am facut sa merit atata? M-ai facut bine, macar pentru moment !

Peste doua zile, ma suna din nou. Pleaca la Geneva for business si inainte ca soferul sa-l lase la aeroport trebuie sa-si primeasca din nou tratamentul. De data aceasta, isi convinge si frumoasa partenera sa-si lase corpul masat de mainile mele.

Abia atunci realizez in casa cui sunt. Ma uit pe net. Mi se pare ca ea este.

Pe parcusul sedintzelor de masaj imi dau seama ca oamenii astia sunt mult mai profunzi, mai sentimentali, mai romantici si mai indragostiti decat se scrie in ziare. Pe scurt, sunt fericiti.

Am sa merg zilele viitoare sa continuam de unde am lasat acum cateva luni sedintzele de masaj. Am sa-i gasesc probabil la fel de indragostiti cum i-am vazut in prima zi !

Aici astept provincia :

