Pe Calea Moșilor…


….Imi vine în cap chiar un moș !!

Un veritabil domn de vreo 72 de ani căruia i-am făcut masaj la respectivul salon. Un salon ce se considera de lux. Aiurea ! Fusese odată, când fusese redecorat și transformat dintr-un bar de subsol într-un salon de masaj erotic.

Neamțul, căci era neamț adevărat, frate cu Friedrich și Ulrich, venise seara târziu doar pentru un simplu masaj de relaxare. Nu voia erotic, că, săracul, nu prea îl mai țineau balamalele. Avea birourile, pe care aveam să le vizitez peste câteva luni, fix la 500 metri depărtare și îi convenea apropierea față de locul interzis.

Domnul „Ulrich” mă alege pe mine. Noroc că vorbește engleză, că eu pe germană nu știu decât „GrusseGot”, „Scheize” și Ich liebe dich”. Cu toate că e țara de adopție a mamei mele, prin a cărei bunătate aș fi putut să mă stabilesc și eu acolo. Dar nu ! Eu vreau aici unde nu făcusem nici un ban de mai bine de 3 zile. Nasol momentul. Mai ales când ai de întreținut un Audi A8. Obosită de atâta „stat”, dar și puțin bucuroasă că fac bani, îmi intru în rolul de amfitrioană și deschidem meniul.

– Aaaaa, eu nu vreau cu erotic ! N-am mai făcut sex de vreo 5 ani, căci m-am operat de prostată !

What the fuck, nici nu înțeleg bine ce zice, dar oricum, faza nașpa e că vrea doar relaxare…Și n-am chef !”

– Dar să nu-ți faci probleme, continuă neamțul, că îți plătesc oricum ora de „erotic”, că ești tare drăguță !

Uff, mi-am mai revenit puțin…Era nasoală perioada. Clienții nu prea mai serveau la saloane de masaj. Fie că la unele se oferea „masaj all inclusive”, într-o mizerie de nedescris, dar pe bani puțini, fie alte saloane țineau prețul high class, cu binecunoscuta „labă tristă” pe post de masaj erotic. Noi eram pe la mijloc, și ca preț și ca servicii și ca igienă / ambient. Dar era o perioadă proastă. Alea 2 luni cât am lucrat acolo tot o perioadă proastă au fost. Și ne făceam curaj singure, spunându-ne că zăpada de afară e de vină.

Ulrich e foarte încântat de masajul de relax. Se ține bine pentru vârsta lui. Ce să zic, mi-am cam înghițit limba când mi-a comunicat câte flori numără în buchetul vieții. Dă Doamne să ajung și eu măcar la 60 și să mă păstrez așa ! „Ce vrei, alte condiții de trai ! omul ăsta chiar nu are probleme”, îmi zic în gând…

Dintr-o dată își manifestă dorința de a face și masaj erotic. Imi zice că nu știe dacă o să aibă erecție, că nici nu mai știe cum este, dar măcar să-l mângâi așa tandru cu mânuțele astea două, că cică fac minuni.

Și da, chiar fac  ! Micul Ulrich dă semne de o anemică recunoștință. „Wow ! sunt tare !”

Terminăm. Lui pur și simplu nu-i vine a crede. „Nu am mai făcut sex de 5 ani”, îmi repetă. Ii explic că n-are legătură una cu alta, cel puțin nu în cazul lui. Și că experiența unui masaj erotic bine făcut poate fi superioară unui act sexual relativ banal.

După 2 zile vine iar. De data asta își face programare de la telefon cu mine. Vrea iar erecție ! A început să-i placă…. Mâine ia avionul spre Japonia. Imi povestește cum și-a întins rețeaua de investiții all over the world. Minunat ! Și eu mă chinui să fac niște amărâți de bani să pot să-mi schimb bujiile la mașină. Și mai merg și cu tramvaiul prin atâta ger și nămeți.

Ne despărțim cu banalul Auf Widersehen, iar el îmi strecoară discret numărul lui de telefon din Germania. Vrea să mă mai vadă și eu i-am dezvăluit planurile mele de a pleca din acest loc de rahat. Nu e de mine!

La câteva luni, îmi aduc aminte de numărul păstrat pe o hârtiuță prin geantă. Ii trimit un SMS în care îl întreb dacă și când mai vine prin România. Culmea, îmi dă reply destul de repede și își programează pentru weekend o ședință. Ce coincidență ! Ii spun că acum I’m on my own și mă felicită.

Ne vedem ultima dată într-o minunată zi de 1 Mai. In care alții sunt la plajă la Nisipurile de Aur.

Aici astept provincia :

