Apa plata..cu lamaie (partea I)


Intr-o zona de vile construite interbelic, cred, pe una dintre stradutele adiacente celor denumite dupa mitropoliti in zona Rondului Cosbuc – Gara Filaret se afla amplasat unul dintre cele mai luxoase (dupa umila parere a proprietarilor lui) saloane de masaj erotic.

Dupa o perioada de refacere personala si renovari ale spatiului locativ care m-au lasat efectiv fara finante, mi-am zis ca e cazul sa mai produc si niste bani, sa nu stau ca un trantor (desi sunt de sex feminin) si sa ma introduc din nou in lumea care imi adusese atatea satisfactii. Nu stiam daca o sa fie la fel ca pe vremuri. Speram doar la un nou inceput !

Una dintre fostele mele colege de la Nirvana cu care reluasem legatura imi spune despre disponibilitatea acestui salon de a angaja fete…dragute. Erau in criza de maseuze pricepute !

Uitasem sa fac masaj? Trecusera vreo 3 ani…in  care mainile mele nu mai fusesera folosite in acest scop. La primul masaj facut aici am fost uimita sa constat  ca nu mi-am pierdut din abilitati. Dar deloc ! E de bine !

A fost o perioada frumoasa la inceput. Imi aducea cumva aminte de Nirvana. Fetele erau dragute, joviale, naive unele, nesuferite altele…per ansamblu, ok !

Pe unul dintre clientii de aici l-am recunoscut dupa ani de zile. Imi fusese fidel mult timp la Nirvana. Mie si Lucianei. Venea intr-o perioada chiar de 2 ori pe saptamana. Lucra mult la birou si aprecia extrem de mult masajul de relaxare bine facut !

–       Wow, nu-mi vine sa cred ! Sigur ca vom face masaj impreuna ! Unde ai disparut atata timp??

–       Am fost putin „maritata”, dar acum am revenit cu forte proaspete si dornica sa-mi pastrez calitatea …

Intram in camera rosie. Micuta, decorata frumos, cu niste oglinzi care aminteau de Nirvana. Ne dam seama ca timpul a stat in loc pentru noi. Vorbim mult. Imi spune ca a renuntat la cariera de asigurator si ca acum se ocupa de investitiile bucurestene. Tot casatorit. Acelasi domn ca acum 4-5 ani, doar un pic schimbat fizic…

La final, parerea lui ma inobileaza.

–       Esti la fel de priceputa ca si in trecut si parca iti sta mai bine acum, cu si mai multa experienta. Esti o dulce.

II spun ca posibil sa fiu mutata in alta locatie deschisa de acelasi patron. Din pacate, nu ne am mai revazut de atunci. Poate nici nu mai frecventeaza saloanele. Poate totusi ma cauta si acum. N-am de unde stii asta !

(va urma)

Aici astept provincia :

