Apa plata…cu lamaie (partea a II-a)


Si apoi mai sunt si alti clienti…Sunt aceia care se falesc cu ceea ce au. Dar nu cu ceea ce au in pantaloni !

La „Lamaitei” veneau des figuranti. Ii vedeam doar la prezentarea de inceput, n-am avut de prea multe ori ocazia sa dau nas in nas cu ei, pentru ca figurantii prefera gagicile dotate. Si eu n-aveam prea multa dotare. Eu aveam cunostinte, experienta si feeling.

Mi-aduc aminte de un tip care a facut un mega scandal cand o fata, provinciala si nestiutoare, uitase sa mai treaca pe la doctor. Analize ? Ce sunt alea? Costa bani? Hmmm, mai bine le taiem de pe lista. Ei da, analizele maseuzelor nu contau, nu te intreba nimeni de sanatate, nu erau impuse la angajare sau periodic. Daca vroiai tu, ca persoana de sine statatoare sa te duci sa te mai verifici, bine, daca nu, analizele medicale uzuale nu erau obligatorii.

De cel putin un figurant tot am avut parte acolo. Care isi lauda ultimul tip de Audi A5 cu care iese el noaptea la agatat „bunaciuni”. Care m-a enervat intr-atat cu atitudinea lui misogina incat l-am lasat sa inteleaga ca si o maseuza „amarata” ca mine poate parca in fata vilei un Audi A8. Ce-i drept, nu il castigasem la loto si nici nu il cumparasem din banii castigati la masaj. Fusesem in stare sa mai fac si altceva cu viata mea. Dar revenisem la marea mea dragoste, masajul !

Figurantul venea destul de des…Se pare ca atitudinea mea il intrigase intr-atat incat s-a decis sa ma „puna cu botul pe labe”. Nu prea i-a iesit ! Omul asta ma enerva, dar nu aveam voie sa-l refuz pe fata. Platea multi bani. Lucra in asigurari si niscaiva combinatii cu bani multi, mai curati sau mai murdari, tot se intamplau pe acolo.

Apoi, vazand ca nu prea accept avansurile lui, a trecut la alta colega, mai dornica in a-i oferi servicii diversificate. Don’t bother, nu ma supar !

M-a cautat dupa mai mult timp si pe Calea Mosilor. Ma gandeam ca s-a vindecat de misoginism. Nu foarte mult, dar a fost mai maleabil si mai putin infumurat.

Ne-am tot intalnit si am facut masaj din cand in cand, in diverse locatii, la intervale destul de mari de timp. L-am intrebat de ce ma prefera tot pe mine daca piata ii ofera atat de multe optiuni, pe care cu siguranta are capacitatea financiara de a le stimula suficient.

–       Te vreau pe tine, pentru ca faci cel mai bun masaj din cate am intalnit si mai mult, ma intriga atitudinea ta, sigura pe tine si plina de demnitate.

Deci, nu reusise sa ma infranga. Sa ma domine. Ar fi vrut asta. Dar a reusit doar sa ma respecte mai mult.

Aici astept provincia :

