Schimbarea la fata


Patronii salonului unde imi conturam cariera internationala in ale masajului decid ca e cazul sa schimbam ceva. Treburile nu merg asa cum si-ar dori. Chiria spatiului e foarte mare si ei numai din asta traiesc. Au investit mult in aceasta locatie, sperand, visand sa devina de top.

Degeaba ai o locatie luxoasa, daca maseuzele lasa de dorit. Cum se zice, omul sfinteste locul ! Desi in ultima perioada adunasera o echipa buna, nu se mai multumeau cu putin. Incepuse criza, care inca nu se simtea atat de tare in buzunarele clientilor.

Insa oferta de maseuze se diversificase. Si nu in sensul bun al cuvantului. Aparusera tot felul de „specialitati” care mai de care mai paralele cu fenomenul. Am avut chiar si 2 negrese colege acolo. Naspa rau. Si negre. Ar fi vrut sa fie genul „brazilience hot lapdance”. Urmareau isterice meciurile de fotbal cand eram in pauza de clienti. N-am inteles de ce. Nici o urma de feminitate in ele. Cu toate astea, doritori de ele erau multi. Macar o data, ca dupa aia isi faceau singuri mea culpa. Si o basarabeanca care presta cu stil si prin alte locuri, pe bani infinit mai multi, alte servicii. Prietena cu sefu’.

Vreo doua fete sunt angajate pe neasteptat si in decurs de cateva zile strang in jurul lor cam toata bruma de clienti. Ce se intampla??

Facem sedinta. Se decide ca tariful va fi diferentiat pe ture de zi/noapte si bineinteles si serviciile. La o discutie prealabila cu unele tipe, patronii isi dau seama pe cine pot miza pentru diversificarea paletei de  servicii. Nici macar nu platesc suficient pentru asta. Dar nu e prost cel care incearca marea cu degetul, ci acela care considera ca apa nu e chiar  atat de rece. Si nici dracul atat de negru.

Nu pot fi de acord cu asta. Nici n-au avut tupeul sa ma intrebe, sa-mi propuna. Eu am invatat fetele noi sa faca masaj, am facut pe profesoara de atatea ori (ca doar in ziua de azi cine naiba mai face cursuri de masaj de relaxare adevarate si platite la saloanele de masaj erotic?). M-au si enervat unele „pitzi” cu unghii false de-un metru, care ma fentau ca pot face masaj si asa ! Nesimtire, ce sa zic ?!

Deci, se cam duceau pe apa sambetei noptile tarzii in care, la 3 dimineata, ne serveam relaxate bauturile si tigara pe terasa vilei. Trebuia doar sa avem grija sa nu facem prea mult zgomot, sa nu dam de banuit vecinilor curiosi si nesuferiti.

Peste vreo 2 zile imi faceam bagajul si ma mutam cu catel si cu purcel in celalalt salon detinut de ei. Aici perioadele de „stat degeaba” erau nesfarsite. Dar oricum ar fi fost, trebuia sa te prezinti la program. Nimic remarcabil nu s-a intamplat acolo. Tin minte doar pianul dezacordat. Si caldura care te scotea din minti. Veneam de acasa ca sa consum motorina si sa am unde dormi. De parca „acasa” era pe strada !

Trebuia sa fac ceva. Dar la naiba, nu-mi venea nici o idee. Peste tot era cam la fel. Unde sa ma duc?  Pana la urma ma decid sa iau o pauza de Sarbatori, trece Craciunul si poate am mai multa inspiratie apoi.

Aici astept provincia :

