Manager sau dama de companie ?


Imi programez interviul cu o zi inainte. Dupa dureroasa replica primita de la „mai-marii” Nirvanei, cum ca nu angajeaza maseuze in varsta, ma asteptam sa primesc inca un refuz. No big deal !

La ora stabilita, reusesc sa gasesc un loc de parcare in zona si ma infiintez la interfonul salonului. E ceva vanzoleala. Una isi face dus, alta da cu mopul pe parchetul de proasta calitate, alte doua gagici joaca carti, relaxate pe bureteii ce tin loc de canapele.

Vocea, un pic stridenta ce rasuna dintr-un corp de femeie vopsita blond , ma pofteste tacticos sa iau loc in spatiu si sa-i detaliez ce stiu sa fac. Daca mi-a pus intrebarea asta, ma gandesc ca am trecut testul fizic, desi iarna de afara ma obligase sa nu-mi pun tocmai o rochita transparenta.

N-are probleme cu varsta mea. Nici eu cu a ei. Nici macar cu vocea groasa si fata oarecum consumata. Dar la corp e misto. Poarta o rochita de mohair mulata pe corp, ce-i scoate frumos formele in evidenta. Si totusi mi se pare nesuferita.

Trec testul si a doua zi ma prezint cu aplomb la noul meu job. Mi se spune ca banii se platesc la 2 saptamani. Cam nasol. Dar asta e, mai bine asa decat deloc. Oricum pe vremea asta micile atentii inca iti mentin cash-flow-ul oarecum constant.

Noile colege nu-mi inspira decat o ciudata abordare a sintagmei „ce bine va statea la munca campului”. Ce naiba cauta muierile astea la masaj erotic? Dar in ce orasel uitat de lume au invatat atatea injuraturi? Basca, mai au si tupeu nemasurat si asculta manele de-mi sar creierii din cap la 2 noaptea, cand somnul in patul meu de acasa ar putea fi atat de dulce.

Rezist cu stoicism, desi scrasnesc destul de des din dinti. Asa imi trebuie ! Cum sa-mi mai gasesc in felul asta drumul drept??

Manageritza blonda cu voce  groasa e mai mereu la pupitru. Se ocupa de treburile gospodaresti ale salonului. Trebuie sa faca aprovizionarea cu ulei si gel de dus la kilogram, sa plateasca factura la lumina de vreo 100 de milioane (aerul conditionat dat pe cald ne-a omorat !) , sa tina pe caiet evidenta comisioanelor pentru fete si alte asemenea. Cand e nervoasa, femeia asta nu vorbeste, ci urla. Si injura ca birjarii. Sper sa nu fac atac de panica din  atata lucru.

Sunt si perioade  ale zilei in care dispare cu orele cu iubitul ei. Cu vreo 8 ani mai tanar. Bodyguard cu acte in regula la o unitate de prestigiu. Ea e sefa absoluta si nu trebuie sa ceara voie nimanui pentru plecarile intempestive.

Mai tarziu aveam sa aflu din intamplare de la un client ce avea relatii in diverse hoteluri ca se vindea pe bani multi strainilor cazati acolo. Imi spusese chiar ca primul set de poze pentru prezentarea produsului i-l facuse chiar el si beneficiase si de bonus pentru asta.

Cu toate astea, noua ne cerea expres sa nu intretinem raporturi sexuale de nici un fel. Mi-a trimis la un moment dat un „client fals”, tinerel si dragut,  care sa verifice disponibilitatea mea de a ma deda la alte activitati mai bine remunerate. Lantul gros de aur ce-i atarna de gat nu mi-a lasat decat un gust manelist in gura.

In alte ocazii, fiind in pana de clienti, imi cerea sa-i fac masaj iubitului ei, care, bineinteles, imi facea avansuri. Ca erau false sau adevarate, eram intr-o postura ingrata. Totusi, am scapat basma curata de fiecare data.

Dupa plecarea mea de acolo, anuntata fara surle si trambite, mi-a survenit zvonul cum ca dama de companie si iubitul bodyguard ar fi fugit cu banii salonului pe vreo 2 saptamani. Apoi, si-au deschis propriul salon. Ca doar era la moda !

Cel ce odata imi facuse avansuri a tot insistat sa mai lucrez pentru ei.

–        No way, acum sunt in sfarsit on my own si nu mai trebuie sa suport pretentiile si manelele nimanui.

Aici astept provincia :

