Fotograful


Il astept…Mai este o ora si ma voi lasa iar cuprinsa de bratele lui…Ador imbratisarea lui. E cald, tandru si sensibil. Poate si el are nevoie de mangaierea mea.

Am putea fi doua suflete pereche care s-au intalnit prea tarziu in viata asta. Si pentru fiecare poate fi un nou inceput. Dar nu ! N-am sa-i cer asta niciodata. Este tatal unui fetite la fel de dulce ca si el.

Ne-am cunoscut mai bine in urma unei discutii virtuale destul de aprige privitoare la pilozitatea excesiva a barbatilor. A devenit destul de repede interesat in a cunoaste persoana din spatele id-ului de messenger. N-ar fi fost primul ! Dar ceva ma atragea la el. Era genul de persoana care iti simte dinainte orice miscare, orice cuvant si iti vine gentil in intampinare.

Prima data ne-am cunoscut piele pe piele la sfarsitul iernii grele. Ne-am despartit cu promisiunea solemna de a ne revedea cat mai curand. Insa jobul il solicita foarte mult. Isi doreste sa ma vada, sa ma simta si totusi deplasarile dese nu-i prea ofera portite de respiro.

Sedinta foto pe care am initiat-o impreuna a fost de departe cel mai reusit moment al intalnirilor noastre. Nu e fotograf profesionist. Dar iubeste imaginile, iubeste imortalizarile pe aparat. Fie ca e vorba de peisaje, de flori, de oameni, de primavara, de necunoscut, el are in permanenta aparatul foto la indemana.

Visam la niste poze de suflet. Erotice. Incantatoare. I-am marturisit dorinta mea secreta cand isi lauda abilitatile sale a capta imagini dintre cele mai diverse pe aparatul foto. Mi-a implinit cu satisfactie maxima aceasta dorinta. Doua ore superbe in care fotograful nud si modelul erotic si-au inlantuit destinele intr-un vis numai de ei stiut.

Un vis ce se cheama pasiune. Un vis ce se cheama imagine. Un vis ce se modeleaza dupa sufletele noastre. La fel cum lutul este modelat de maini pricepute, el mi-a modelat zambetele si mi-a  imortalizat energia erotica in ipostaze incendiare. N-am cum sa-I multumesc vreodata indeajuns.

Il astept. A aterizat zilele trecute de la Tokio cu gandul revederii noastre. Si imi va aduce din nou o picatura de dulce libertate. Un dulce alint. O frageda poezie. Sau poate aparatul foto.

11 gânduri despre „Fotograful

  1. Asta este o noua fata a ta. Femeia indragostita. Visatoare, romantica, care freamata la gandul unor clipe fierbinti. Frumos. Foarte frumos.

      1. Nice, ai genul de corp plăcut la vedere și armonios, deloc vulgar 🙂 eu când am pus o poză cu mine din spate, pe blog, la 7 săptămâni de când născusem, mi s-a spus că fur poze de pe net ca să mă dau frumoasă sau ceva de genul :)))

      2. Lumea e invidioasa. Vorba ta, ce e scos din tipare, nu are voie sa fie real. Pe mine ma cunoaste foarte multa lume, iti dai seama, nu as putea minti atat de flagrant, desi stiu ca se practica, din pacate.

  2. Da, din cauză că se practică așa de mult treaba asta în blogosferă, cei care scriu pe bune nu mai sunt crezuți. Uite, eu spre exemplu ajunsesem să cunosc dincolo de blog o tipă care scria f cuminte la început. Și ei i s-a părut atât de tare stilul meu, încât la un moment dat a început să nu mai distingă realitatea ei de a mea, să vrea să mă copieze în tot ce fac și scriu. Acuma, fără să fiu rea, e și f f grasă și f urâtă, cum rar mi-a fost dat să văd femei, dar dacă ajungi pe blogul ei la momentul actual, se descrie pe sine ca fiind femeia fatală, excepțională în pat și…frumoasă, sexy, tot ce vrei. Penibil, având în vedere că eu una o știu exact cum arată și cam cum e sau cum era, că am rupt prietenia cu ea de aproximativ 1 an

  3. Eu aș vrea, pt că deja m-am îndrăgostit de stilul tău și cred că ești exact așa cum mi te imaginez. Și în plus ești genul de om de la care mai pot învăța câte ceva, că asta caut în punctul în care sunt azi…Te caut când vin în București, cândva, that’s a promise 🙂

Aici astept provincia :

