In pat cu dusmanul


Trecusera deja doi ani frumosi, spectaculosi. Doi ani in care mi-ai oferit cele mai frumoase experiente, cele mai intense emotii si cele mai sincere sentimente. Te iubeam, da, te iubeam mai mult decat pe mine insami ! Vroiam sa nu se termine ever, ma daruisem tie in totalitate, fara rezerve, fara portite de scapare si fara sa am catusi de putin senzatia ca am ales gresit. Erai pe atunci omul vietii mele ! Erai pe atunci sensul existentei mele !

Inceput de septembrie…vara tarzie…anul trecut sarbatorisem exceptional un an de la prima noastra intalnire…vin rosu, zambete, iubire, complicitate..anul acesta mi-as dori macar o relaxanta zi la piscina…e soare afara, mi-as dori ca vantul sa-mi mangaie suvitele roscate si sa-mi fluture esarfa (facuta cadoul de tine la ultimul business travel in Belgia) cat timp alerg pe serpentine catre locul de distractie favorit.

Nu vrei ! Esti bagat in PC-ul ala pana in gat ! Imi zici ca te deranjeaza soarele, ca e prea tare. Alta data nu era o problema ! Imi zici ca  trebuie sa investesti bani in noua spalatorie auto pe care o creionezi febril in minte…De parca o distractie de-o zi la piscina costa o avere !

Pur si simplu nu vrei sa-mi faci o placere! Ma enervez…oricum treburile nu mai merg cum mi-as dori, incerc sa-mi ascund nefericirea, dar este din ce in ce mai evidenta. Imi vine sa urlu. M-am tot facut ca ploua, am tot sperat ca poate iti revii, ca poate totusi mai putem fi fericiti, cum eram odata.

– Ok, daca nu vrei, cred ca ar fi mai bine sa nu ne mai inoportunam reciproc, ramanem doar parteneri de afaceri si atat ! Eu ma mut in chirie !

Nu cred ca m-ai auzit, erai prea ocupat cu cele din spatele monitorului. Te las in birou si ma pun pe rasfoit anunturile de inchirieri din ziarul local cu un pix in mana. Nici nu visez ce ar putea urma.

Nu-mi aduc aminte ce mi-ai spus apoi, cati decibeli a inregistrat tonul vocii tale. Dar mi-aduc aminte cele doua palme ale tale ! Mi-aduc aminte ca, daca nu ma tineam de mobila, puteam sa ma curat de pe jos cu forasul si matura. Mi-aduc aminte ca, daca nu intervenea baiatul tau in fuga sa-ti domoleasca furia, primeam mai mult…

Lacrimile imi siroiau pe obraji. Nu stiu daca de la durerea fizica sau de la cea mentala. Mai degraba de la amandoua. Si nu te-ai multumit cu atat. Ai vrut sa faci pe seful si sa-mi impui de azi inainte regulile tale. Sa-mi confirmi ca esti un monstru cu chip uman. Ca eu de azi inainte voi fi sub jugul tau.

Ca o ironie a sortii, in dupa amiaza aceea asteptam preotul sa ne sfinteasca locul in care ne impleteam reciproc vietile. Sa ne dea crucea sa o sarutam in semn de respect si credinta. De durerea si deznadejdea mea oricum nu-i pasa nimanui. Nici de vanataile de la ochi ce devenisera vizibile in vreo doua ore de la atac.

Cand te-ai linistit, ai vrut sa-mi stergi lacrimile. Nu stiam daca sa-ti mai accept mana pe obrazul meu, chiar si-ntr-o mangaiere. N-as mai fi vrut. Respectul meu l-ai pierdut atunci. Pacat ca n-am putut sa-mi infranez in acele momente si dragostea pentru tine. In seara aceea, ti-ai zis ca trebuie sa te descarci. Ca te duci la Monica. Dumnezeule, dupa palme si lacrimi si cuvinte grele si disperarea mea, tot tie iti trebuie alinare ?

Ti-ai cerut iertare si mi-ai promis in schimb ca maine vom petrece frumos la piscina. Crezi ca mai conteaza ziua de maine pentru mine, cand azi as fi vrut sa mor ?? Cand azi „noi” am incetat sa existam ?? Cand azi mi-am aflat dusmanul langa care mi-am asternut viata de doi ani incoace??

4 thoughts on “In pat cu dusmanul

  1. Evident ca este real. Putin probabil sa citeasca, dar si daca ar face-o, n-as avea de ce sa ma ascund. La ce a dat cu piciorul habar n-am daca realizeaza. Stiu doar ca aerul si fraierii nu se termina ever !

Aici astept provincia :

