Halloween-ul nostru


 

E sarbatoare importata. Cu toate astea, am preluat-o mai peste tot, in scoli, in restaurante, in cluburi, la televizor. Pana si saloanele de masaj erotic au Halloween-ul lor.

Dupa o adunare ad-hoc si supunere la vot mai ceva ca in Parlament, ne-am frecat mainile fericite ca ne vom distra maxim si vom beneficia de puzderie de musterii.  In urma anunturilor de pe site-urile de specialitate, cum ca organizam cea mai cool petrecere de Halloween in locatia noastra.

Ne-am pregatit cu inventivitate maxima costumatiile specifice petrecerii. Tot weekendul urma sa fie rezervat acestei ocazii. O tipa era dracusor, una ingeras, alta – Zana padurii. Mai erau CatLady, SuperWoman si Vrajitoarea cea Rea.

Eu eram Cleopatra. E drept, nu e tocmai un personaj uzitat cu acest prilej, dar nici sa umblu cu cearceaful in cap pe post de “fantoma de la opera” nu m-as fi imaginat. Si pana la urma era doar o petrecere funny !

Imi confectionasem dintr-o bucata de perdea aurie franjurata un fel de fusta, care in timpul mersului imi dezvelea interesant picioarele…sanii erau acoperiti partial de-un top cu zdranganele aurii (cam ca in videoclipurile arabesti, nu gasisem altceva mai spectaculos). Iar pe cap ..Dumnezeule, din ce sa-mi confectionez accesoriile multe si foarte stralucitoare?? Doar eram Regina !! Cautam isteric prin niste saci vechi, ramasi de pe vremea decorarii locatiei…Si ce-mi vad ochii ? Un snur gros si aurit, cu care fusesera accesorizate diverse piese de mobilier sau scarile…Evrika !

Una dintre colege ma impodobeste pe cap si pe maini, si snurul acesta, deloc matasos, imi tine loc de coroana si imi inlantuie bratele, mai ceva ca un sarpe incolacit pe creanga unui copac. Ramane de conturat machiajul strident al ochilor cu vestitele codite de randunica si, bucuroasa, imi atarn intr-un final si cerceii grei de tinichele zgomotoase.

Let’s party, folks !

Trebuia de asemenea sa ne alegem muzica in stilul personajului …Nu  prea ne-a iesit asta…In final, am abandonat ideea…

N-a iesit atat de spectaculos pe cat am fi vrut noi sa fie…Clientii erau mai degraba amuzati sau nepasatori.. Si nici puzderie de ei n-a fost..

Am avut un client din Constanta, ratacit prin Bucuresti in acea seara…Mi-a laudat mult ochii si machiajul. Dupa masajul de vis si cunnilingusul aproape demential, uitasem pana si pe unde-mi aruncasem fusta din perdea.  Privind inapoi, si eu as rade in hohote de costumatia numai buna de impodobit bradul de Craciun.

Dar ne-am distrat exceptional. In special cand, pe frigul ce-ti ingheta pana si mintea, am performat o sedinta foto fix in curtea vilei, mai mult goale. Bine macar ca nu ne-am ales cu vreo gripa, aviara sau de orice fel…

 

3 thoughts on “Halloween-ul nostru

Aici astept provincia :

