Amanta de profesie


“Casatorit, X ani, tanar dragut, viril, cu alea alea (aici insira ce are… si ce n-are), caut amanta cu vino-ncoa (recte fetita de Dorobanti). Ofer sprijin financiar consistent, dar fara profesioniste. Acest anunt nu este o gluma. “

Tot mai des imi cad sub ochi anunturi de acest gen. Sau, ma rog, de alt gen. Dar treaba e ca, daca o luam gramatical, el este, mai mereu, de genul masculin si ea – cautata –  de genul feminin. Si el cauta o relatie de lungaaaa durata (ca sa explic, fix de-o seara !) si ea il viseaza pe Fat -Frumos, cocotat pe cal alb (sau Mercedes, dupa posibilitati ! ), aruncand cu banuti aurii gloatei ce-alearga dupa patruped.

Or fi doritoare de a inspecta pe “neica” din spatele anuntului ?? Si inca cate ! Care mai de care cum le-a inzestrat mama natura. Si sunt sigura ca-s la curent si cu “Prostia omeneasca” a lui Creanga. Dar, bine, s-ar putea totusi sa-l incurce cu Mihai Eminescu…Era una pe Youtube care zicea ca ea nu mai stie cate carti a citit, ca multe carti a citit si de-aia nu le mai stie pe toate. Oricum erau multe tare. Numai ca pe Creanga-l botezase dupa marele poet.

Amanta ar trebui sa aiba un loc fruntas intre meseriile de baza ale patriei, scrise negru pe alb in Clasificatiile astora (cum naiba le zicea? Ca am un lapsus..) de se ocupa cu muncile prin tara asta…

Paradoxal, un foarte bun amic al meu, si prieten si client, at the same time, este fugarit de astfel de individe dornice. Nu ! Nu da el anunturi la matrimoniale cum ca ar vrea una ! Pur si simplu, femeile i se indoapa pe gat singure..

Uneia ii cumparase, din orgoliu chipurile, o pereche de cizme la care aia doar putea visa. Si culmea o mai spunea si cu voce tare. Oare cand isi putea ea permite din salariul de la banca cizme de 5 milioane?

Deh, el, barbat…trebuia sa faca un gest sa-i cumpere mintile…

O luna de zile s-au intalnit zilnic de atunci. Apoi, “incaltata” a prins curaj…

– Pai, tu ce ai de gand? Vii doar, mi-o tragi si apoi pleci la familia ta linistit…si cu noi cum ramane?? Uite, vreau sa zugravesc, ma ajuti??

Deznodamantul a fost simplu. Ea a ramas cu buzele tuguiate si cu ochii plansi, el a disparut in ceata, pe drumul catre casa. Si nu s-au mai vazut ever !

Alta data, o gagica prestatoare de servicii masajistice il incanta. Si revine de mai multe ori. De fiecare data, dragut, galant, solvabil, elegant si cu vorbele la purtator.

Ea, firav si discret ii spune:

–     Stii, iubitul meu nu ma pretuieste suficient. Dar tu esti asa si pe dincolo (a se citi, ai bani si mie imi place !) si stii, mi-as dori sa fiu amanta ta.

–     Imi pare rau, dar eu nu imi permit o amanta. Am o sotie pe care o iubesc si-mi sunt suficiente crizele ei de gelozie !

O fi ceva real in spatele acestor anunturi cu multaaaaa consistenta financiara ?? Sa fim seriosi, si Mos Craciun e mai real de-atat !

In general, femeilor le place sa fie prostite. Unora  le place meseria de amanta platita. Barbatii intra in jocul lor, caci promisiunile desarte nu costa mai nimic !

Prostia insa doare !

2 thoughts on “Amanta de profesie

  1. am văzut și anunțuri de amante, scrise pe la matrimoniale dar dacă citeai bine vedeai ce vrea fata.. sunt mulțumit că nu m-am lăsat dus de astfel de chemări.. la ceva timp mi-a spus un amic de ce persoane a dat pe acolo..

Aici astept provincia :

