Săptămâna Emil


Este aproape miezul nopții…Mai avem puțin și ne strângem catrafusele, dăm drumul la câini și ne îndreptăm fiecare spre casele noastre….

Dar sună interfonul…Apare el cu un prieten – ce-i era chiar frate – , aveam să aflu ulterior. Tinerel, pare stilat și cu foarte multă bună dispoziție. Pun pariu că au venit din club, au servit până acum băuturi spirtoase și fetițe frumoase. Și-au zis probabil să mai facă o oprire. Prea devreme să ajungi la 12 noaptea acasă !

Mă alege pe mine. Mamă, ce chef pot să am ! Mai bine mă împușca…unde naiba să scriu cu cariocă roșie, să observe tot neamul, că mie mi-e somn la ora asta?? In fine, trec peste…mai fac un ban cinstit și mă rog la Doamne Doamne să nu adorm cât mâinile mele masează individul.

Intram în camera Focului, bine măcar că prietenul-frate a ales Camera Oglinzilor… chiar nu-mi doresc să fiu studiată în oglinzi… nu de alta, dar s-ar putea să observe că fac masajul cu ochii închiși.

Treptat, situația se înfierbântă și mintea mea încețoșată de somn își ridică antenele. Tipul ăsta pare interesant, îmi place ! Mă place ! Masajul trece din faza de anost în efervervescent fix cu viteza luminii.

Imi spune că de doua zile s-a întors în țară de pe un vas de croazieră și că nu l-a mai atins o femeie atât de senzual de cel puțin 5 luni de zile. A lucrat ca barman pe vas, a câștigat bani frumoși, dar oare cu ce preț? Face asta de 3 ani de zile și deja a cumpărat o casă și o mașinuță, chiar pe gustul său.

La final îmi șoptește:

–       Știu că e o nebunie, dar te aștept să petrecem noaptea în continuare împreună.

–       Nu pot să fac asta, n-am voie, mi-e somn, mâine am treburi de rezolvat, mă eschivez eu…

–       Până mâine mai e mult ! La ce oră ieși?

–       Voi sunteți ultimii clienți, la 1.30 închidem și plecăm.

–       Ok, sună-mă, eu te aștept în mașină afară !

Dumnezeule, vreau să fac asta ! O nebunie ! E mișto tipul, un pic timid, dar în același timp foarte senzual și ochii lui de un verde atât de limpede m-au făcut să mă pierd în ei. Și buzele alea cărnoase ce mi-au sărutat fiecare părticică de piele….ohhhh !!!

Am ajuns teribil de emoționată și urmărind îndeaproape mașina lui chiar pe lângă parcul IOR. Ne-am urmărit, ne-am trimis bezele la fiecare stop, ne-am dat 10 telefoane și ne-am dorit prea mult ca să mai am timp să virez către direcția cartierului unde-mi dormeam nopțile. O cursă nebună pe șosea la 2 noaptea, o cursă nebuna în suflet cu mine însămi. Dar viața merită trăita picătură cu picătură și nu o să-mi pară rău !

Ne-am trezit dimineața îmbrățișați de parcă ne știam de când lumea. Mi-a arătat poze cu el din toate colțurile lumii. Wow, asta da experiență!

Am petrecut o săptămână de neuitat. N-aș mai fi vrut să mă duc nici la serviciu. Nu mă mai interesa nimeni și nimic.

Când mi-a spus firesc, prin telefon, că și-a găsit altă gagică de-o săptămână, pe Winampul laptopului rula “No ordinary love”. Cred că am ascultat piesa asta de mii de ori de atunci. De fiecare dată îmi aduceam aminte de săptămâna “Emil”.

5 gânduri despre „Săptămâna Emil

  1. „Si buzele alea carnoase ce mi-au sarutat fiecare particica de piele….ohhhh !!!” – Again ? I`m next 😉
    Tu inca mai crezi in Feti-Frumosi ? 😦 Crezi prea mult in bunatatea, in sinceritatea oamenilor… Oferi tot ce ai mai bun si tu ce primesti in schimb ?

  2. Unii barbati nici macar nu merita sa ramana in amintirea noastra. Isi permit sa intre efectiv cu bocancii in sufletele noastre. La final, se scuza ( sau nici macar) si pleaca. Ramanem cu „La revedere!” si sufletul plin de noroi.

    1. Poate ca nu merita sa ramana in amintirea noastra. Si totusi o fac. Noroi de ce? Nu, nu ramai cu sufletul plin de noroi. Poate doar cu dezamagire. Insa, mergand pe principiul ca marea majoritate actioneaza asa, nu putem nici sa ne legam in lanturi acasa de teama unei noi dezamagiri. Sau altfel spus,cand se termina, te stergi de noroi, te ridici si mergi mai departe !

      1. da, viața are tot felul de amintiri.. în unele ai vrea să te scuturi și să uiți dar sunt multe de care îți aduci aminte mereu cu plăcere.. cum îmi aduc aminte și eu de primele iubiri adevărate.. ehei, au trecut mai bine de 15 ani de atunci..

Aici astept provincia :

