Cadoul meu


Dimineața mă contactează pe mess. Imi spune că și-ar dori să-și ofere sieși un cadou de ziua lui. O conversație atrăgătoare de ambele părți și în câteva ore îmi spune că nu mai rezistă „cuceririi” mele și mă roagă insistent să-i fac loc în program. Mă execut rapid. Fuge de la muncă către o oră de relaxantă libertate….

Ajuns în spațiul meu intim, se declară mut de uimire…In următorul moment, schimbăm rolurile, prin gestul lui de o infinită delicatețe…Imi dăruieste un trandafir roșu, păstrat cu grijă în buzunarul din dreapta al pantalonilor…Râde, povestindu-mi cum s-a certat cu florăreasa să-i taie codița, ca să-l poată ascunde. Ochii lui albaștri îmi zâmbesc febril și eu sunt de-a dreptul încântată, nu atât de trandafirul în sine, cât mai ales de surpriza desecretizării lui…So sweet !

Incearcă un sărut, dar e prea devreme. Sunt emoționată ! Ii fac masaj și între timp povestim lejer, de pacă ne cunoaștem de când lumea, câte-n lună și în stele. Imi spune că sunt minunată și mă întreabă cum naiba e posibil ca o tipă ca mine să n-aibă iubit…

– Și tu ești minunat și tot singur ești ! Eu sunt ocupată să-i fac pe alții fericiși și în felul asta îmi culeg și eu puțin mai multă fericire, puțin mai multă adrenalină !

Se termină înlănțuirea vibrantă a trupurilor noastre. Ne găsim extaziați, îmbrățișati într-un carpe diem, ca și cum azi e ultima zi a vieții și vrem să storcem din ea și ultima picătură. Oare ne-am cunoscut într-o altă viață și acum ne-am regăsit, ca mai apoi să ne pierdem din nou? Nu știu…Asta a fost senzația mea ! Magnific. Inopinant. Fermecător.

Schimbăm impresii de viață, la un pahar. N-aș mai vrea să plece. E genul de bărbat care-mi sucește într-o clipită mințile, îmi activeză nebunia, îmi reduce fricile imaginare, făcând totul și orice posibil.  Cu care m-aș aventura să escaladez Himalaya, să fac bungee jumping într-o junglă sau să savurez clipă de clipă momente erotice petrecute împreună, după un naufragiu pe-o insulă pustie.

Mă întreabă cât îmi datorează pentru ședința de vis.

– Nimic ! E cadoul meu pentru ziua ta.

Peste măsură de uimit, mă roagă să îi accept plata. Nu pot. Momentele încântătoare și zâmbetele sincere au făcut toți banii. Vreau să revină. Mâine dacă s-ar putea. Și nu ca un simplu client. Nu banii lui mă interesează. Mai au și alții bani. El are ceva în plus. Mă atrage ca un magnet. Atât de  irezistibil !

Ne punem de acord sa ne vedem cât de curând. A doua zi, adică.

Il astept so hot, so sexy, so cool. Iar el sună la sonerie c-un trandafir roșu în dinți și c-o sticla de Asti Martini, agățată de mâna stângă. Pe care o abandonează rapid, în pragul ușii, nu de alta, dar recunoaște că l-a luat pur și simplu amețeala privindu-mă. Mirosindu-mă. Atingându-mă.

Adormim îmbrățișati și îmbătați de atâta șampanie fină și simțuri satisfăcute pe deplin.

Peste câteva zile, aflu că se va muta cu serviciul în alt oraș. Poziția lui în companie este de middle management și nu-și poate neglija responsabilitățile. Decizia era deja luată. Recunoaște că a fost egoist. Că nu mi-a spus de la bun inceput. Că a dorit să se bucure câteva zile întru totul de compania mea, fără rețineri, fără interdicții și fără angajamente.

Nu mă deranjează câtuși de puțin. Oricum mi se părea prea frumos să dureze mult timp. Pasiunea te consumă la fel de mult precum suferința. Și mie mi-ajunge pasiunea. Rămânem prieteni. Susține că nu e genul curvar și că nu poate să-mi ofere mai mult momentan. Aș putea să îl cred. Pare sincer. Oricum, cu forța nu poți ține pe nimeni alături.

Imi voi mai intersecta destinul cu oameni ca el în viața asta. Am nevoie de asta, căci iluziile excentrice  îți pot face clipele mai exuberante într-o realitate dură. Un cadou făcut ție. O viață trăită altfel. La turație maximă.

5 gânduri despre „Cadoul meu

  1. Pe 23 a fost ziua mea …… Acum imi pare rau ca nu am venit la tine ! Sper sa pot veni cat de curand . Sper sa poti sa ma poti primi …..

      1. probabil ghinion (si de data asta)…daca presupun ca intentiile si cuvintele lui au fost sincere..cred ca destinul ne este deja stabilit acolo Sus si, ca in alte dati, n-a fost sa fie !
        probabil decizie in viata, bazata cumva pe dorintza de a fi si de a trai altfel decat multimea conformistilor, care nu au curajul sa paraseasca tipare prestabilite. Si da, sunt in stare sa mi-o asum ! Decizia…

Aici astept provincia :

