Delegatia


Ne stim de ceva timp…vreo 3 luni, sa zic..Si ne-am placut din primul moment, eu eram o dulcica pentru el, iar el – o mare de vise imbatatoare pentru mine ! Imi spusese de atunci ca vrea sa ma ia cu el intr-o delegatie, calatorie, whatever, cand se va ivi momentul.

Eram incantata. Nu pentru nu mai fusesem in Nordul Modovei. Nu pentru ca nu mai fusesem in vreun restaurant de fite cu vreun altul. Nu pentru ca nu mai gonisem pe drumurile noastre proaste intr-o limuzina. Nu pentru ca nu as mai fi dormit intr-o camera de hotel de 5 stele. Ci pur si simplu, pentru ca imi dadeam seama ca m-a pretuit din prima clipa si m-a considerat mai mult decat o simpla maseuza.

Se apropie Sarbatorile de Iarna. E cam ultima ocazie sa-l vad si sa petrecem o noapte si doua zile (ce-i drept pe drumuri) doar impreuna. Nu pot risca sa o pierd.

Stiu, de acum, ca am sa ma infrupt din tot ce imi ofera viata mai pretios. Momente de beatitudine. De tandrete. De fericire efemera. Dar si aia tot fericire se cheama ca e ! Chiar daca dureaza o ora, o luna sau un deceniu. Relativitatea ei e arhicunoscuta. La fel cum perceptia noastra asupra ei, a fericirii, e individualizata.

Nu mai imi arde de nimic. Nu mai suport asteptarea. Nu-mi permit sa-l sun din 5 in 5 minute. M-am pregatit déjà de ceva timp si minutele se scurg greu. De ce oare cand astepti sa se intample “fericirea” ti se pare ca dureaza atat de mult si apoi timpul se scurge prea repede si ireversibil ??

Plecam. E vessel, dar déjà in intarziere. A fost retinut cu alta problema. Ma intreaba de ce nu m-am imbracat mai sexy…Baby, ai idée cate grade sunt afara?? Oricum, sexy am fost mereu pentru tine. Dar din cate mi-aduc aminte plecam la drum si mergem catre nord, unde agati harta in cui. Deci, nu prea vom face plaja !

Drumul e destul de lung si anevoios. Ceatza asta ne omoara. Nu vezi la doi metri in fata si inca mai avem ore bune pana la destinatie. As fi preferat totusi sa fie macar 15 grade cu plus. Si sa nu se innopteze atat de devreme. Dar ce mai conteaza ?? Sunt cu el si toata lumea mea se invarte in jurul lui. Macar pentru moment.

Restaurantul unde se va desfasura cina de afaceri este chiar la parterul hotelului. Nu e mare, dar decorat cu bun gust si se servesc mancaruri fine. Pare-se, the best in town. La naiba, e prima data cand poposesc pe la voi !!

Realizez din discutii ca, fara doar si poate, nici n-am visat ca e un om atat de important. Ca deruleaza afaceri de milioane de euro. Pana acum era doar un client dragut si atat. Si care imi facea complimente. Si care ma gratula cu atentie. Dar azi nu e client.

As putea sa-l consider chiar iubitul meu. ll deranjeaza ipostaza de amanta. Sau probabil imi spune asta, in idea stabilirii unei limite clare a relatiei nostre. Totusi, nu sunt o oarecare. Recunoste, chiar in fata prietenilor, care ii sunt si parteneri de business, ca nu prea este insotit de domnisoare in delegatii.

Dupa mai multe sticle de vin desfacute si discutii, mai mult sau mai putin deocheate, parasim arena leilor tarziu in noapte.

II este rau. Se pare ca stomacul lui nu face casa buna cu vinul in exces. Il veghez jumate de noapte. Intre doua senzatii de rau, facem dragoste, ne tinem in brate si adormim intr-un final asa. Dimineata alerg prin ploaie la prima farmacie si fac pe infirmiera.

Intr-un final, isi revine si mai servim un pranz de afaceri c-un alt partener, care-l intreba discret pe cat prestez. Evident, i se raspunde ca nu prestez. Ca nu sunt “d-aia”.

Ne reintoarcem in Bucuresti. Delegatia nu a avut conotatii tocmai erotice. Nici macar foarte benefica pentru afacerile lui nu a fost Nu i-au iesit ploile. Dar m-am vazut intr-o alta postura. Aceea de a suporta un barbat, cu bune si rele, mai mult de cateva ore consecutiv, dupa o perioada nefasta in care nu mai credeam ca ma pot apropia emotional atat de mult de cineva.

Merry Christmas !

Un gând despre „Delegatia

Aici astept provincia :

