Descinderea…la locul faptei


Chiar si o maseuza are nevoie, la randul ei, sa-i indrepte altii spatele (si nu cu bataia ! )…am avut cateva incercari de-a primi masaj de relaxare din partea catorva barbati maseori. Indubitabil, toate masajele s-au terminat cu propuneri relativ “indecente”.

Am zis apoi, sa trec la fete. Una a fost chiar buna, dar prea ocupata cu facultatea de nustiuce….Intr-un final, un client de-al meu imi recomanda cu caldura o “concurenta” la care mai poposea el uneori.

Dupa indelungi nepotriviri de program si rugaminti sa ma deplasez eu la ea, reusesc sa ajung in zona in jurul pranzului. Convenisem sa ne facem masaj reciproc. Si ea e obosita de atata munca. Mai erau cateva zile pana la Revelion. Frig nene afara, dar un frig, asa, cam pe la inceputurile lui in acest sezon. Il urasc. Dintotdeauna am urat iarna !!

Tipa imi da indicatiile prin telefon si ma infiintez la usa apartamentului. As fi putut sa nu ma oripilez atat daca mi-ar fi zis de la bun inceput ca o sa-mi calce pasii pragul unui stabiliment cu nume generic de “salon de masaj erotic” amenajat la bloc…sau cuib de vipere.

Never mind, nu ma mananca, nu ma fura, ca n-au ce !! Incerc, pe cat posibil, sa fiu draguta. Femeile astea, vreo 3 prezente, sunt oarecum penale. Matroana, pardon maseuza, se lauda ca are vreo 35 de ani si ca si-a “tras” de curand silicoane..

Stam la un pahar de vorba si-un cico expirat (fara bule pe fundul sticlei), din cand in cand fata mai se injura “din dragoste” cu iubi la telefon…Zic, frate, asta-i tara, astia-s oamenii, ce sa-i faci ?? Nu o invat eu bunele maniere. M-ar costa prea mult timp. Lasa, ma consolez cu gandul ca primesc un masaj de relax beton armat si plec mai intremata acasa. Pentru restul detaliilor, exista butonul “ignore”!

In timpul masajului, imi dau seama din discutiile telefonice cu altii ca ma aflu, de fapt, intr-un bordel mascat..What the Fuck?? Si nenea clientul, de buna credinta, nu mi-a comunicat acest neinteresant aspect al problemei. Ma sechestreaza dracu’ asta si ma da la pesti mancare de pranz !

Pe de alta parte, imi zic in gand ca, lasa, e bine ca vad si eu, asa, cum mai merg treburile in domeniu. Si ma pun la povesti cu matroana, mai destindem naibii atmosfeara, ca déjà, de la stresul ala, simteam ca nu mai am aer…Nu-s vreo fitoasa, poate doar nitel aroganta (zic unii), dar locul e cam naspa si fetele astea mi se par puse pe japca. Si injura ca h’aia de h’etnie, nenica !

Imi povesteste de una bucata angajata, pe care a luat-o sub aripa ei si femeia, smecherita, s-a carat cu tot cu lenjeriile intime de ultima generatie pe care au fost platiti bani grei. Si ca, numa’ acum vreo 2 zile a dibuit-o la noua locatie si i-a trimis “baietii buni” sa-i faca un bine. Doar cateva vanatai si recuperarea marfii !

Ne despartim, intr-un final, cu regretul meu ca nu s-a terminat mai repede sedinta reciproca si discutiile cu iz de “orice cap in gura e un bine pentru umanitate”. Si cu promisiunea de a nu ne mai vedea ever. Cel putin din partea mea. Caci ea m-a mai cautat ulterior, dar nu m-a mai gasit disponibila.

Fix peste 2 zile ma suna clientul ce o recomandase.

–       Esti bine?

–       Da, de ce sa nu fiu??

–       Pai, n-ai vazut la TV?

–       Ce sa vad??

–       Pai alaltaieri nu ai fost la A.. ?

–       Ba da !

–       Ei, chiar alaltaieri au intrat mascatii peste ea, in locatie…. Am recunoscut-o din reportaj. Nu prea am inteles bine, dar cica motivul e reglare de conturi cu o fosta angajata talharita….

Deci, alaltaieri am fost si eu la ea. Numai ca pe la vreo 3 am plecat. In jur de 5-6 dupa-amiaza au descins “mascatii”. Dumnezeule ! Nici nu vreau sa ma gandesc ca as fi dat cu subsemnatul la politie doar pentru ca am facut prostia de a ma afla in locul nepotrivit in cel mai prost moment posibil, daca mi-as mai fi intarziat plecarea. As fi putut fi acuzata de practicarea de servicii sexuale platite, cand de fapt eu ma dusesem doar pentru un masaj de relaxare in sistem barter.

Cine dracu m-ar fi crezut pe mine, purtatoare de organe sexual feminine, aflata in gura lupului, ca n-am dintii ca el??

Aici astept provincia :

