Arhitectul


Seară târzie de martie. Ziua mea de nastere. Am băut pe nerăsuflate împreună c-o veche amică, în intimitatea garsonierei sale, vreo 2 sticle de Lacrima lui Ovidiu și ne-am îndopat cu tartine cu fructe. Ce mult îmi plăceau bomboanele fondante de pe vremea lu’ Ceașcă…Ce păcat că nu le mai simt gustul !

Mă mint singură că va veni o zi când viața mea se va schimba. Imi doresc asta ! Oricum, cursul ei a fost răsturnat de cel puțin 3 ori, dar simt că se apropie momentul, acel moment. Simt că va lua o altă turnură favorabilă, fără drept de apel.

M-am văzut azi în ipostaza de a-mi cheltui ultimul million din portofel pentru a-mi crea iluzia unui mic party. Să nu treacă chiar așa neobservată intrarea în cei 31 de ani de viață tumultoasă. Am băut mai mult pentru că eram supărată pe viață, nu de bucurie. Mâine va fi probabil mai bine !

Și da, a fost mai bine peste câteva zile.

Plecând de la premisa că tre’ să dau totul într-o zi și să joc totul pe-o carte, ca-n filme americane cu cowboy, îl onorez cu prezența mea târzie pe domnul arhitect. M-a implorat să vin, cât de târziu. Are nevoie mai mult de companie decât de masaj, aveam să realizez asta  ulterior !

Să fi fost vreo 11 noaptea. Nu mai aveam chef, făcusem 2 masaje unul după altul, umblasem juma’ de București, însă portofelul îmi striga că nu e suficient de plin. Ii comand micuțului Audi următoarea destinație, undeva împrejurul parcului Sebastian. Cam “tristuță” zona. Sau poate doar noaptea, who knows ?? Nu mi-e teamă, “mașinuța” mea e securizată. Găsesc cu greu loc de parcare între blocuri și urc cu-un lift infect până la etajul 8. Deja mă întreb dacă nu sunt teribilistă. Eu, o mână de om (sau femeie), 11 noaptea, frig afară, zona nu prea rezidențială. Dar asta e ! Banul te împinge la multe impertinențe….

Imi deschide ușa și mă liniștesc instant. O mână de om și el ! Imi zâmbește sincer și mă invită galant în apartamentul renovat după ultimele tehnologii. O punem rapid de-un espresso lung cu lapte și mult zăhar (for me). Mă place și asta se vede în sclipirea ochilor lui. Povestim un pic în timp ce sorbim din cafeaua fierbinte și toată oboseala mi se scurge către etajele inferioare. Rămâne energia și dorința de a-l mulțumi, la rându-mi, prin prezența de spirit agreabilă. Și poate cu-un masaj eficace, mai mult decât binevenit.

Imi spune că e arhitect. Se vede ! Ii place designul și decorarea celor 3 camere stă mărturie pentru asta. Muzica ambientală, în surdină, suspină din boxele așezate mai peste tot în cameră.  Dacă ar fi fost și niște oglinzi, jur c-aș fi crezut că sunt la Nirvana și jur c-am simțit în acea seară târzie că visul Nirvana îl voi reedita all by myself.

Sunt incredibil de relaxată, sunt în elementul meu și nu mai acord atenție portofelului care strigă ca nebunul. Imi vin în minte oportunități din alte puncte de vedere, mă gândesc la oamenii ce-i voi cunoaște de acum încolo…

Arhitectul e super încântat de masaj și companie, dar îl simt trist, îngândurat și singur. Mă somează să dorm la el, promițându-mi că mă va ține în brațe, fără alte cerințe și nebunii…

Mă surprinde doleanța lui, dar mă și buimăcește. Nu pot să fac asta acum !  Mi-e teamă și de mine, darămite de alții. Maybe next time.

Ne-am mai revăzut la intervale regulate, dar n-am dormit în cearșafuri străine. Ce rost ar fi avut, abia reușisem să mă reechilibrez și categoric nu eram pregătită pentru încă o aventură iluzorie. Aveam nevoie de spațiu. Insă eram suficient de prietenoasă, cât să ne conversăm frenetic la telefon, povestindu-ne toate cele. Nu mai merge, domle, arhitectura astăzi, e criză ! Și el ajunsese tot crizat, săracu !

Ulterior, i-am făcut cunoștință cu amica mea. Iși căuta o iubită cu mai puține toane emoționale. Intre noi, n-ar fi fost să fie, nici să fi încercat ! Sau mie mi-era prea frică de dragoste, sau el era prea înglodat în problemele firmei de arhitectură, iar viata personală fusese lăsată pe mai târziu. Așa ni se întâmplă multora !

7 gânduri despre „Arhitectul

  1. Permite-mi sa-mi dau putin cu parerea in cazul ca inca mai speri la un barbat numai al tau …la marea dragoste ca sa-l numesc mai cu foc ! Printre zecile de memorii pe care ti le-am citit(si mie personal imi suna a anunt matrimonial din ciclul: Tanara(banuiesc ca nu esti batrana la 33ani) cu 1miliard de calitati caut tanar cu 1miliard de euro sa fie doar al meu(si el si banii …parol)…Dece? Pentru ca nu cu f. multi ani in urma am fost si eu tanar si fara: bani,haine firma ”Lacoste”, masina scumpa”BMW urias”, job de top(manager club,arhitect,osptar pe vas:) , etc etc: (ca sa nu ma-ntind cat China …tara pe care recunosc ca… nu cred s-o vizitez in viata asta … next life, maybe ) si poate spre surprinderea ta am avut parte de cele mai frumoase si mai reusite relatii din viata mea de pana acum ) …tocmai de aceea sunt siderat de faptul ca toate provin din categoria: Saracii Bogati ..dar niciunul din: Bogatii Saraci ! Si ca sa revin de unde am plecat …nu cred ca mai speri la barbatul vietii tale ….caci desigur, barbatii memoriilor tale in opinia mea de OM nu pot ajunge la acest calificativ in vecii vecilor amin !

    Prefer sa ma consideri pe mine frustrat sau cum doresti tu …dar in niciun caz ca eu nu cred despre tine: ca esti o femeie ghinionista probabil, pentru ca inca n-ai gasit baiatu` cu milionu` 🙂

    Spor Maxim !

  2. iti multumesc pt comment…in principiu, el este pertinent ! insa, oamenii despre care scriu in aceste memorii sunt/au fost clienti de-ai mei la masaj…cu unii poate am dezvoltat relatii, mai mult sau mai putin strict profesionale, dar in nici un caz nu i-am vazut ca pe vreun posibil Fat Frumos din Lacrima sau THE ONE ! De ce ? Simplu, marea majoritate sunt luati ! Si nu ma pot interesa decat vremelnic….

    Din fericire pentru mine, si aici nu sunt deloc ipocrita, clientii ce frecventeaza astfel de servicii nu sunt niste BOGATI SARACI (banuiesc ca te-ai referit la faptul ca sunt bogati cu sufletul, dar saraci material)…decat in mica masura (si am povestit si o voi mai face si despre ei).
    Prin urmare, calitatile lor intelectuale/materiale nu sunt cu titlu de „wow, cine sunt eu si dati-va seama cu cine am avut eu de-a face! ” Fii linistit, caci nici eu nu sunt o amarata. Mi-au trecut prin maini bani mai multi decat au avut altii intr-o viata. Si desigur, le cunosc valoarea. Lor, a banilor !

    Povestile nu sunt cu titlu matrimonial din simplu motiv ca ele s-au intamplat deja. Prin acest blog nu urmaresc sa-mi fac publicitate nici pt cautarea unui mascul si nici pt potentiali clienti.

    Sunt memoriile (amintirile) unei femei care a gresit, unei femei care a ras, care a plans, care a iubit, care spera si care vrea sa traiasca la fel de incitant si altfel si de acum incolo.

Aici astept provincia :

