Stupizeniile zilei….


–           Dar propune o discutie. Nu-mi place sa vb despre vreme, sincer …. sau alte aiureli …

–           Hmm..sa vedem.. am 22 ani.. 24cm in dotare.. 1.80cm inaltime.. ochi albastri-verzi.. si pot da poze sa confirm tot  !  e randu tau

–          (rad)

–          What’s so funny ??

–          Asta nu e discutie….

2 gânduri despre „Stupizeniile zilei….

  1. uneori ma intreb daca intamplarile astea sunt presarate pe ici pe colo si cu putina sare sau un varf de piper?,,,important e ca imi place sa te urmaresc,sa vad cat de fin poate observa comportamentul uman o femeie din categoria celor despre care se spune ca n-ar trebui sa aiba prea multa minte si intuitie,,bvo,bafta in continuare,,,

  2. intamplarile astea, cu sau fara sare, piper, marar si mai stiu eu ce…sunt 100% reale…
    pana si fragmentul de „discutie” de mai sus…pe care am clasificat-o de-a dreptul stupida, caci, dupa parerea mea, este jenant ca un barbat sa-si prezinte „dotarile” mai ales cuiva pe care nu-l cunoaste !! dar l-am iertat, caci e prea tanar si n-a dobandit rafinament !

Aici astept provincia :

