Laguna albastra


 

Zi torida de vara…plaje terifiant de imbatatoare…apa albastra si limpede..atat de limpede ca-i vezi fundul…miraj sau realitate ?  Unde sunt domne’ algele si meduzele de la Marea Neagra??

Nu, nu ne cazasem pe insula Skiatos, desi deja imi parea rau ca nu fusesem mai inspirata in alegere.

Fusese cadoul de ziua lui…o escapada in Grecia. Un sejur de vis, departe de agitatie, departe de parcul de masini si telefoane si nervi. Departe de altele. Just the two of us !

Ma chinuisem ceva sa tin secretul, sa fac rost de bani sa platesc in avans excursia si sa astept, ca si cum nimic nu urma sa se intample, sa vina ziua plecarii. Am desecretizat totul fix cu o zi inainte si credeti-ma, a meritat efortul ! Ochii i-au stralucit, limba i s-a impleticit si gura lui, dintr-o data, zambea pana la urechi, desi cu cateva minute in urma se certase cu sefu’ de la service care nu mai termina de vopsit masina pentru care se platise deja. Misto senzatia de satisfactie !

Si iata-ne in Skiatos ! O excursie cu vaporul pe Marea Egee, admirand timp de trei ore frumoasele insule, multe nelocuite, numai stanca….Si apa ireal de albastra !

Pe vapor erau polonezi, rusi, romani si probabil si alte natii…dar nu le-am verificat tuturor pasaportul ! S-a dansat polka, s-a baut mult, s-a ras si ne-am distrat teribil. Polonezele erau deja bete manga…Mama, dar ce urate femei !

Ajunsi pe insula, am facut inconjurul ei (cat am putut) si mi-am luat costum de baie, caci urma sa servim bronz pe cea de-a treia plaja a lumii, ca frumusete (daca n-o fi asa, nu ma injurati ! asa ni s-a transmis! )…Plaja pe care se filmase Laguna Albastra ! Mirific ! Senzational ! Paradisul, in adevaratul sens al cuvantului ! Or mai fi si altele, dar mai am timp in viata asta sa vizitez macar inca doua…

Am mancat caracatita..naspa, nu prea mi-a placut…Nu ma omoram nici inainte cu fructele de mare, dar de atunci nici ca am mai inclus in meniu creveti, caracatite si alte crustacee…

Baiatul meu s-a purtat ca un copil ce a desfacut pentru prima oara Cadoul de sub Bradul de Craciun…Barbatul asta ramane in sinea lui tot un copil…care face multe fitze si cam atat…care are multe orgolii de alimentat… care iubeste clipa si nu pretuieste persoana care a generat-o … Dar nu-i nimic ! Mi-a spus atunci, dupa aceea minunata dar obositoare zi, ca i-am facut cel mai frumos cadou pe care-l primise pana atunci. Eu nu cred. Cel mai frumos cadou pe care i l-am facut a fost ca l-am iubit ! Si parca am simtit atunci ca am reeditat acea iubire angelica traita in Laguna Albastra.

4 thoughts on “Laguna albastra

  1. Frumos !!!
    Frumos !!!
    Frumos !!!
    Frumos !!!
    Frumos !!!

    Ca un vis care se risipeste in eter, dar lasa in urma lui o senzatie de caldura in suflet.

    Oricum s-a terminat aceasta poveste ( din nefericire urat ) eu cred ca merita sa traiesti astfel de clipe.

    Spre sfarsit, cand privesti inapoi, sunt singurele repere care raman sa-ti aduca bucurie in suflet

Aici astept provincia :

