Stupizeniile zilei…


 

Din ciclul „n-am unde dormi in seara asta” va prezint una bucata stupizenie de conversatie.

xxxxxxxxxx: o intrebare

xxxxxxxxxx: cat ar fi o noapte la tine?

ramy dulce: de dormit?

xxxxxxxxx: si dormit da

xxxxxxxxx: uite care e faza

ramy dulce: imi pare rau, masaj nu fac noaptea

xxxxxxxxx: vreau sa imbin utilul cu placutul fiindca am un examen in august la bc

ramy dulce: ai gresit adresa…cred

xxxxxxxxxx: nu mai

ramy dulce: si ce vrei de la mine?

xxxxxxxxxx: masaj si o noapte sa am unde sa dorm. stiu ca suna cam penibil…

ramy dulce: pai te costa mult

xxxxxxxxxx: uimeste-ma

ramy dulce: dc imparti 8-9 ore la 1,5 si apoi inmultesti cu 150 …ia vezi cat da

xxxxxxxxxx: nu-s bun la mate

ramy dulce: naspa

xxxxxxxxxx: ceva reducere pt tineri din provincie?

ramy dulce: nu

xxxxxxxxxx: ok

xxxxxxxxxx: scuzati deranju

4 thoughts on “Stupizeniile zilei…

  1. Nu vad stupizenia ! Daca tipul avea mai mult talent/vrajeala/harneala etc/s.a.m.d sau pur si simplu era disponibil pe cash-ul cerut se muta cumva stupizenia sau disparea complet? Oricum …eu in locului lui as fi terminat in fraza: -Scuze ! Nu ti-am observat varsta ! 🙂 Spor Maxim!

  2. ma faci sa rad…n-as vrea sa cred ca si acest comment poate fi o stupizenie…faptul ca i-am facut o calculatie de pret pt o noapte intreaga a fost fix la vrajeala/harneala (cum zici tu), pt ca nu ma intereseaza sa cazez in stil hotelier pe cineva pe care nu cunosc…nici pt suma de 900 lei … nu pot fi „cumparata” asa usor cum unii cred…dar, desigur, cine nu cunoaste, isi da doar cu parerea…oricum, apreciez stilul critic, multumesc !

  3. Eu ma bucur daca te fac sa razi 🙂
    Faptul ca tu ai mai multa vrajeala(cum ii spun eu) decat studentul si mine la un loc e partea a 2-a! Caci avand in vedere ca nu te cunoastem ..ce sa vezi? de aici tragem si noi parerile…iar cand ele sunt la vrajeala sansele cresc ca parerile sa fie proaste…usor critice chiar 🙂
    Asta e f bine ca esti preventiva si nu poti fi cumparata usor ….. pana si dintr-un comm ai putea sa-ti selectezi clientela 🙂

Aici astept provincia :

