Tipologii de Bucuresti


“Clientii de cartier” sunt o tipologie aparte in multimea doritorilor de servicii. Am sa incerc sa detaliez un pic 3 experiente de acest gen.

Prima s-a consumat intr-o zona de la periferia capitalei, pe vremea cand eram nomada si nu-mi faceam probleme ca Audi-ul imi face o medie de consum de vreo 15% in oras. Tipului ii mai facusem masaj o data. Fusese ok, platise suma convenita. Blocul si garsoniera de maxim 10 mp erau de-a dreptul infecte. Toata zona de fapt. Dar mi-am zis ca daca prima data a fost ok, a doua oara, desi ma oripila locul, nu voi avea surprize…Big mistake !

Dupa ce s-a terminat ora, tipul imi zice ca a uitat banii in masina (ne intalnisem, ce-i drept, intr-o intersectie si venisem impreuna) si ma roaga sa cobor eu mai intai, sa nu-l zareasca vecinii (deh, discretie toata lumea vrea !). Nu m-am gandit nici o secunda ca voi avea parte de-o teapa. Dupa 5 minute, vazand ca nu apare, l-am sunat. Telefonul inchis ! Am urcat, am batut la usa, de-a dreptul indignata. Nici un raspuns. Si-o fi ras in sinea lui ! Am plecat, deja zona aia infecta si omul fara scrupule imi dadeau fiori.

Dupa un timp, m-a sunat de pe alt numar de telefon, a incercat sa ma mai contacteze si  pe messenger. Dumnezeule, cat tupeu ! I-am umplut frigiderul in gand si i-am urat sa-si gaseasca alta proasta.

A doua experienta s-a consumat tot pe messenger (deh, ne-a facut oarecum dependenti de el). Dupa o discutie mai mult monosilabica, in care tipul ma tot intreaba daca il primesc la masaj si in care ii explic ca este relativ suspect modul lui de abordare si ca nu doar banii conteaza pentru mine, ci si omul care-mi intra pe usa…Urmeaza o pleiada de injuraturi…sunt facuta nesimtita, curva penala si mi se comunica (de parca mai era nevoie) ca la fel ca mine sunt milioane. Asa o fi, dar eu pentru mine sunt unica si nu vreau sa-mi fac viata o corvoada in lupta pentru supravietuire.

Peste cateva zile, tot el se arata oripilat ca nu mai vorbesc cu el. Oare ar mai trebui??

Alta data primesc un personaj cel putin terifiant. N-am sa spun mai mult. Mea culpa, caci mi-a inselat intuitia la telefon, desi il refuzasem de mai multe ori. Intr-un final, mi-am zis ca n-o fi dracul atat de negru. Ba este ! Totdeauna cand ai un feeling ca ceva nu e in regula, trebuie sa-l urmezi. Sa nu te lasi influentata de nimeni si de nimic !

Nu stiu cum sa descriu mai bine frustrarea aceea care m-a cuprins ulterior. N-am mai putut lucra toata ziua. A platit doar partial, dar oricum nu ma mai interesa aspectul pecuniar. Vroiam sa iasa din casa mea. Si-ncercam sa-mi mentin calmul si atitudinea oarecum relaxata. Nu puteam stii ce m-ar fi putut astepta daca ii veneau dracii individului. Sa zic ca am simtit teama, repulsie, dispret, revolta…??

Sunt oameni care pur si simplu nu inteleg sintagma “imi rezerv dreptul de a-mi selecta clientii”. Insista. Nu vor sa inteleaga ca nu vand mere la aprozar care au acelasi prêt pentru toata lumea si ca, dupa ce le-am vandut, chiar nu ma mai intereseaza cine le mananca. Nu inteleg ca nu vand un pachet de servicii turistice in Maldive si, din nou, nu ma mai intereseaza daca mai fac calatoria sau nu, atata vreme cat mie mi-au achitat pretul excursiei in avans.

Nu-l vreau pe Brad Pitt, nici pe Albert Einstein, nici pe Bill Gates. Vreau bun simt, bun gust, respect si igiena. Restul e can can !

5 thoughts on “Tipologii de Bucuresti

  1. Cred ca ar trebui sa te gandesti f. serios si la securitatea ta. Din pacate sunt multi „ciudati” care umbla liber prin „jungla Bucurestiuluui”

  2. Un buton de panica legat la o firma de paza iti va da o mai mare siguranta fizica si chiar si o mai mare siguranta de sine. In jungla animalele se cunosc si se respecta intre ele, dar oamenii au multe fete ascunse si mult mai periculoase.

  3. buna,
    din cele mai vechi timpuri se incearca a se imparti oamenii in diverse categorii, tipologii, etc. ca urmare a genului de activitate pe care o prestezi, esti expusa la intalniri cu tot felul de ciudati. unii, intr-adevar sunt chiar imposibil de descoperit la telefon. eu nu pot sa-ti spun decat atentie maxima si multa bafta.

Aici astept provincia :

