O delicatesă vie


Cică m-ar fi tot căutat….ar fi suspinat la vederea pozelor de pe Anunțul Telefonic mai bine de juma’ de an, dar știind că n-am “loc de nebunii”, s-ar fi lăsat pradă altor frumoase femei, care mai de care mai abile în a-i satisface simțurile și fanteziile de alpha male…

Până-ntr-o zi când, în sfârșit, sunându-mă, rămâne surprins la răspunsul afirmativ privitor la spațiul de lucru…Ce fericire pe el că i-am îngăduit o programare, ce trist că nu se poate chiar ACUM !! Never mind, oricum până la orele 16 trecute fix nu mai rămâne decât să numărăm separat minutele ce ne despart de întâlnirea vremelnică a destinelor noastre.

Mă sună că a ajuns în complex și-l ghidez instinctiv către 2 locuri de parcare libere…Ce să-i faci?? BMW-ul ăsta nu încape decât greu, greu pe unul singur (poate ar trebui să dau șpagă la administrație să le supradimensioneze pe ele, locurile de parcare)…Deja făceam o posibilă legătură între tipul mașinii și tipul omului, mai ales urmărindu-l de la balcon cu privirea. Imi zic în gând, să vezi ce conlocuitor cu “mâncați-aș ochii tăi !!” în vocabular îmi deranjează fengshuiul acestei după-amieze de octombrie…

Dar NU ! Deschid ușa un pic timorată, cu inima strânsă și….și…și el e MINUNAT ! Dacă ar fi să descriu faimosul “click”, atunci aș marca cu certitudine numele lui pe primul loc în ierarhia personală…

Ne punem la un pahar de vorbe inițiale, un intro care să descătușeze tensiunea inerentă a necunoașterii. Imi povestește de-o vacanță în China, unde, domnule, sunt fetițe pe toate gusturile și masajul e într-adevăr la el acasă… Amintirea îi fură un zâmbet efectiv hlizit, pentru că vacanța se derulase ca băieții, cu vreo 2 prieteni, însă starea asta sucombă rapid. Mă complimentează apriori. Nu prea pricep motivul, poate că nici nu tre’ să existe unul conștient, dar e reciproc momentul: și eu aș vrea să-i strig că îl iubesc  de cum a intrat pe ușa cochetei mele garsoniere.

E un cunoscător în domeniu…A luat la rând toate anunțurile de masaj, și mai noi și mai vechi, îi place să experimenteze și parcă lasă senzația că alții n-au fost atât de norocoși ca și el. E drept, carisma aparte de care este capabil o folosește ca pe un talent dumnezeiesc…vorbește cu ochii, se îmbracă numai de la Tommy Hilfiger și Lacoste, sărută lent și tandru și emană prin toți porii un parfum fin, scump. Un mascul deosebit măcar la exterior. Un domn care nu e câtuși de puțin rezervat în a povesti de unde a plecat și prin câte a trecut în lupta pentru supraviețuire. Sau pentru supremație ??

Peste două zile ne găsim timp într-o dimineață să bem un pahar de șampanie, așa de bucuria cunoașterii. Parcă îmi citise gândurile. Asti Martini, dulce. De data asta, licoarea ne-a înlesnit plutirea în beatitudine și următorul pas a fost să ne iubim tandru, delicat și cu mult simț de răspundere…Să ne înfrumusețăm reciproc existența !!

Am avut convingerea apoi că a fost și ultima dată..Că sunt atât de multe de încercat pentru unu’ ca el, încât, desigur, va alege să varieze din obicei și să nu se mai întoarcă.

Well, m-am înșelat ! Bărbatul ăsta știe să ofere senzații. Știe să te facă să te simți frumoasă. Știe să prețuiasca omul din tine. Nu uită să-ți dea un telefon total dezinteresat, întrebându-te doar “Ce mai faci?” sau “Ești bine?”. Să-ți aducă 10 kile de fructe când îți vine “fericirea” și te găsești în pat, incapabilă, fără chef de nimic. Să se bucure de tine sincer. Să te bucuri, la rându-ți, de el fără a aștepta o plată prestabilită…Deși e “luat”, o părticică din el este a mea de mai bine de juma’ de an !

O delicatesă vie, o grațioasă amăgire a simțurilor, o idilă de care-mi voi aminti cu plăcere.

Aici astept provincia :

