Ciudatenii


O vara infernala…temperaturi de-ti lesina pana si mintea…plictiseala maxima !

Stabililesc cu-un prieten sa petrecem o zi putin mai racoroasa la vila lui de la Snagov. M-asteapta chiar si cu catelul, caci are si el unul la fel de dragalas…Dar nu, pe el il las totusi acasa !

Ma pregatesc destul de devreme de plecare catre oaza de racoare de la marginea Bucurestiului.. Imi suna telefonul…

–       Crezi c-ai putea sa ne vedem mai tarziu, dupa 7 ?

–       Desigur, numai bine, caci am timp sa revin in Bucuresti pana la acea ora !

Atat de bine e sa te legani intr-un balansoar, pe-o veranda umbrita de pomi fructiferi, ochii sa admire gradinita de flori din fata ta si cainele sa se tolaneasca lenes la picioarele tale…Ma incarc cu energie. Imi zburda mintea pe campuri inverzite. Imi doresc ca viata mea sa fie plina mereu de momente ca acesta.

Ajung la timp in complexul dat ca reper de Danut. Mi-am zis ca, desi mi s-a parut oarecum ciudat la telefon, tot trec pe acolo pe drumul de intoarcere. Nu fac un drum special. Si apoi, cu carutza asta chiar nu conteaza. Iar timp am suficient la dispozitie.

Il sun sa-i confirm ca am ajuns in incinta respectiva si-mi spune ca ne intalnim in fata nu stiu carei cladiri. Ok! Nimic impotriva !

Port o fustita de blugi alba, scurta si-un top cu paiete albastre. Ma recunoaste sigur ! Ajuns in fata mea, m-asteptam sa zica: Ok, hai sa mergem ! dar nu…vrea sa-mi inmaneze 150 de lei si-l intreb de ce…

–       Stii, nu pot ramane, caci mi-a intervenit o problema. Dar, te rog, ia banii astia pentru deranjul tau si incerc maine sa stabilim din nou o intalnire.

Si pleaca. Raman cumva “interzisa”, in mijlocul drumului, cu banii in mana si cu mintea aiurea, gandindu-ma WTF??…Lu’ asta nu i-a placut de mine si gata….dar asta e, bine macar ca n-am venit degeaba…

Mi-a fost relativ penibil sa iau bani cand, de fapt, nu prestasem nici un serviciu. Pe de alta parte, daca totusi nu i-a placut de mine, de ce naibii mi-a platit ca si cum ar fi facut masaj ?? Imi dadea vreo 30 de lei de taxi si aia era ! In fine, ce-mi bat atata capul…Ma duc acasa, saracutza Lisa ma asteapta ca painea calda sa o scot afara la plimbare…destul ca a stat toata ziua singura-n casa !

Dimineata devreme ma suna din nou Danut. Imi zice ca poate la 12. Sa ma mai duc pana la mama naibii, aproape de Aviatiei?? Poate asta are chef sa-si bata joc de cineva si m-a gasit pe mine mai fraiera…Decid totusi sa plec.

Stabilim camera de “hotel”. Ma rog, e mult spus. E un fel de camin, cred, al unor sportivi, ca doar e baza de antrenament acolo. Da’ nu mai stiu cum ii zice !

Ajunsa in camera si deja incinsa de la toropeala de afara, caci porcaria asta pe 4 roti n-are climatronic, ma reimprospatez rapid si purcedem la masaj. Nu inainte de a-mi plati inainte. Vrea el expres asta ! Imi pune 200 de lei in geanta si-n gand deja ma arde grija ca asta vrea mai mult de-un masaj. Ii repet ca nu e vorba de altceva si el ma asigura ca pot sa stau linistita, ca nu asta isi doreste. OMG ! Omu’ e nitel cam locco, imi zic, dar asta e.

E sportiv. Se vede. Corpul lui lucrat de antrenamente se lasa moale in mainile mele. Se uita cu mirare la manutele astea doua, care-i framanta cu grija si pricepere fiecare muschiulet in parte. Se lasa, mai apoi, alene in voia simturilor erotice. Si-ar dori mai mult, doar e barbat ! Insa decide sa-si foloseasca bunul simt la maxim. Si eu apreciez asta..

La final, ne punem pret de cateva minute la un mic chit-chat si aflu ca se ocupa cu ceva afaceri dubioase. Nici nu vreau sa stiu mai mult. Dau sa plec si Danut alearga dupa mine, rugandu-ma sa mai accept inca niste bani…ca ii face lui placere sa-mi ofere….ca l-am facut atat de fericit ! What the fuck?? Omul asta chiar e nebun ?? Ei da, credeti-ma, n-a fost singurul barbat care a platit 500 lei pe o ora jumatate de masaj (cu tot cu deranjul de-o zi inainte). Dar a fost, cu siguranta, cel mai ciudat. Drept pentru care nici nu l-am mai revazut de atunci. Probabil l-au retinut prea mult afacerile.

 

Aici astept provincia :

