Ciudatenii (part 2)


Bunaoara, ma suna unu’ cu o voce de aurolac notoriu, spunandu-mi ca mi-a gasit telefonul in tramvaiul 14 , apelandu-ma pe nume chiar. Foarte jovial si sincer (atat cat se poate pentru un asemenea individ) ma intreaba daca-mi place….., ca asa scrie-n tramvai langa numarul meu de telefon !!

Si n-a fost singurul cu acest discurs…de unde mi-am dat seama, de altfel, ca faza e chiar reala si nu inventata ! Multumesc pentru publicitatea gratuita celui pe care atat l-a dus mintea, dar chiar nu era nevoie !!

Cu alta ocazie, sunt invitata de-un domn la Caru’ cu bere, mancam noi bine mersi, ne discutam frenetic, chiar imi place ideea si individul… Zloata  de-afara a ultimelor zile de februarie e lasata in urma.. A doua zi, ii promit un masaj de calitate, cum si el isi doreste. Apreciaza masajul si adoarme pret de vreo 2 ore fix la mine in pat. Nu-i nimic ! Las omu’ sa se odihneasca….

Trezindu-se, isi da seama ca lui ii este foame si nonsalant, imi cauta prin frigider, ca si cum imi gasisem partenerul de viata mult asteptat…Mai mult, ma someaza sa merg sa cumpar macar ceva de-un sendvis, daca mi-e plin frigiderul numa’ de iaurt…Nu-mi pierd cumpatul si-i recomand totusi daca ii este foame sa manance in oras. Ce-i drept, n-are cu ce sa plece si ma ofer, tot eu, sa mergem cu masina mea. Ufff, bine ca am scapat din Texas !, zice el pe drum…Pai bine, bre, ai vrut masaj gratis si nici macar sa te deplasezi nu poti de unu’ singur ?? Si colac peste pupaza, dupa ce-mi da peste cap tot programul de peste zi, desi eu, din bun simt, i-am oferit vreo 2 ore de relaxare fara plata, tot el se arata oripilat ca-s prea stresata !!

A doua zi, individul nemultumit de tratamentul incomplet (caci nu i-am oferit pensiune completa) sufera subit de Alzheimer  si-si aminteste cine sunt abia peste vreo 3 saptamani…Ca cica a fost blocat de nameti prin Nordul Ardealului…Bine, bine, dar telefonul n-a avut semnal atata vreme tot din cauza asta??

3 thoughts on “Ciudatenii (part 2)

  1. In vremuri normale oamenii colectioneaza timbre, fotografii. Se pare ca in Romania nebuna se colectioneaza ciudatenii si aberatii comportamentale. Sper ca sa ai norocul ca sa ai o colectie redusa de astfel de specimene

  2. Un alt ciudat comenteaza :
    1. Ar trebui sa-ti scrie numarul intr-un autobuz care circula pe la tine prin zona !!!
    2. Deci trebuia mai intai sa te invit la ,,Caru’ cu bere” (desi mie imi place la ,,Hanul lui Manuc”) si apoi sigur ma primeai , nu-i asa ?

Aici astept provincia :

