Bebe al nostru


Astazi e un eveniment special.  E botezul micutului ei. Lumina ochilor ei.

Ne stim de 7 ani, ne-am cunoscut la Nirvana de 7 stele. Initial nu ne-am „suportat” prea tare…se barfea ca ar fi fost amanta sefului…si ca e cu nasul pe sus. Ulterior, am descoperit o fetita trista si inglodata in problemele de sanatate ale unui parinte, care suferise un accident cerebral. Muncea pe rupte sa-si poata intretine familia si sa poate satisface financiar tratamentul costisitor al parintelui sau.

Ne-am mai contrat, dar niciodata nu ne-am certat realmente. 2 maseuze intalnite intamplator in viata asta, dar care au innodat cea mai trainica prietenie.

Astazi, imi daruieste imensa onoare de a fi nasa de botez a micutului sau. De-a fi a doua mama a lui. De a-i veghea pasii. De a-i educa simturile.

Simt intr-un fel ca e si al meu. Nu va pot spune de ce…Dar sufletul meu stie !

 

2 thoughts on “Bebe al nostru

Aici astept provincia :

