Alergari prin viata


–       O ciorba de vacuta, va rog ! Cu smantana si ardei iute…aaaa, neaparat cu paine neagra prajita…

Serveam pranzul aproape in fiecare zi la unul dintre restaurantele din fata Stadionului National. Cred ca pe vremea aia nici nu exista proiectul National Arena. Sa tot fie vreo 8 ani. Sau poate ca da ?? Sa ma lamureasca cineva, va rog !

Danutz ma privea pe sub genele lungi, cu ochii lui mari, albastri, inca fascinat de sexualitatea mea debordanta, de pofta mea de viata, de corpul meu “perfect” – dupa capul lui (ma scuzati, eu nu sunt de aceeasi parere). Nu stia exact cine sunt. Cand m-a intrebat prima oara cu ce ma ocup, l-am mintit nonsalant ca sunt un fel de agent secret. Ca lucrez undercover prin baruri, saloane de masaj, hoteluri, etc, cu scopul sustragerii de informatii de la oamenii influenti ai vremii.

Fusese arbitru in Divizia A, dar de curand retrogradat in B, datorita unor interese “ca-n fotbal”. Nu mai avea forma fizica de odinioara. Recunoscuse singur ca nu-l mai tineau asa mult balamalele si se antrena zilnic pe pistele de alergari din cadrul complexului Lia Manoliu.

Profitasem de ocazie si ma bagasem si eu la un program mai intensiv. Nu chiar atat de intensiv precum “nenea arbitrul”, dar stimulant atat fizic, cat mai ales psihic. Oricum lucram de la 7 seara si ziua mi-era libera ca pasarea cerului.

Cat era ziua de lunga eram impreuna.

Mergeam impreuna cu el si la masaj, undeva la o doamna pe Calea Grivitei, intr-o vreme in care eu insami practicam masajul la un salon de renume. Avea nevoie de intretinere fizica, cu atat mai mult si mai repede cu cat testarile se apropiau. Habar n-avea ca fix amanta lui putea sa-I “administreze” muschii ca la carte…

–       Ce facem diseara ?

–       Pai nu stai acasa cu aia mica? Ziceai ca soacra-ta e plecata la tara si A. vine tarziu de la cursuri…

–       Da, dar a angajat alaltaieri o bona… Ea vine tarziu, nici nu ma intereseaza cand…E desteapta, ce sa-i fac, de aia m-am si insurat cu ea…E mana dreapta a decanului si stii ca deja si-a luat titlul de lector universitar la nici 33 de ani…E buna in ceea ce face, aduce si multi bani acasa, ea se ocupa de tot, de absolut tot in casa….Eu n-am nici o treaba cu cheltuielile…

–       Da, tu esti mai boem asa…dar cam multe capricii ai de satisfacut…De ce naiba sunteti, ma, voi barbatii asa ?

–       Asa cum?

–       Pai va lasati femeile acasa si va distrati cu altele ?

–       Draga mea, nevasta-mea e incantata ca are un barbat frumos si destept acasa… Ar face orice sa nu ma piarda…Ei ii este mai greu sa-si gaseasca altul mai bun ca mine, mai ales ca acum, dupa ce a nascut, nu mai are vreun corp spectaculos…Nici inainte n-a avut !

Era o vreme in care nu vroiam decat sa ma distrez. Barbatii insurati, eventual mai “copti” decat mine erau prada mea favorita. Ma incanta ca ma vedea spectaculoasa si imi satisfacea toate capriciile…Insa, mai cred ca-si  alimenta, in primul rand, lipsurile din viata personala.

Timp de vreo jumatate de an am tinut-o numai in distractii, cluburi, restaurante, m-am “matolit” ca niciodata in creierii muntilor, am plecat incognito la mare cu toata delegatia echipei nationale, cazata la un hotel de 5 stele….Ufff, ce viata pe unii !!

Un gând despre „Alergari prin viata

Aici astept provincia :

