Oportunism


De ceva vreme, tot mai des imi e dat sa experimentez situatii ciudate…pe unele eu le denumesc oportuniste…E drept ca sustin si semnez ca-mi fac jobul cu placere si fara doar si poate, daca am parte si de o companie placuta, atunci placerea creste direct proportional. Si totusi…

Am de-a face cu oameni care se cred cine nu sunt. Ii recunosc usor, chiar daca uneori, traind pe norisorul meu roz, ma mint ca nu e chiar asa. Dar ratiunea de fiecare data ma claxoneaza ca iar am dat-o in bara cand deja e prea tarziu !! Sunt femeie, logic !

In cazul de fata, oportunistii sunt acei oameni care vin precum niste clienti oarecare la masaj, mai apoi dorind sa paraseasca oaza mea de libertate cu speranta ca au depasit barierele jobului subsemnatei. Macar de-ar fi sinceri ! Sunt acei oameni care cred ca daca id-ul de mess sau telefonul este public, isi permit sa intreaca anumite limite de decenta, comunicare si principialitate, incercand sa te forteze prin imprejurari diverse sa faci lucruri pe care nu le-ai face, usually, din pura bunavointa si placere.

Domnilor, nu caut iubiti pe banda rulanta. Nu caut noi experimente doar ca sa fie multe la numar. Nu caut caterinca !  Fiti buni si folositi textele cu “vreau sa te cunosc mai bine !” pentru alte zane. Eu ma cunosc bine cu multi si, desi s-ar putea crede asta, nu schimb barbatii ca pe sosete !

De cele mai multe ori, clientul e client si atat. El te cauta pentru prestarea unui serviciu, beneficiaza de el, se simte bine impreuna cu tine, e multumit sau mai putin, plateste tarifarea impusa si apoi isi vede de ale lui pana data viitoare cand va mai dori sa beneficieze de acelasi tratament.

In cazul celor care “viseaza” la mai mult si incearca marea cu degetul  e foarte, foarte dificil. Nu sunt vreun fotomodel, nici vreo fitoasa de ultima generatie. Apreciez tare mult bun simtul si eleganta. Insa, este destul de dificil sa ai pretentia, asa dintr-o data, sa-mi cazi cu tronc… Desi sunt constienti ca situatia poate deveni complicata in defavoarea lor, oportunistii sunt aceia care vor totul acum, eventual fara vreun pret anume (caci, nu-i asa, iubitului inchipuit nu ii poti percepe un tarif !). Ei se folosesc de anumite tertipuri insipide de “cucerire”, in speranta ca poate merge si asa. Se pare ca ei sunt singuri care pierd, la urma urmei. Apa trece, pietrele raman !

Din cate imi aduc eu aminte prestez un serviciu care, de fiecare data, se plateste. Caci, desi multi am vrea sa ne pice banii singuri printr-o gaurica aproape invizibila facuta in tavan, totusi asta nu se intampla in lumea reala. Nu suport oportunistii. Nu vreau sa am de-a face cu ei. Nu sunt interesata material intr-o relatie, dar un job d-aia se si cheama asa…pentru ca urmaresti si obtinerea unor castiguri, mai mult sau mai putin substantiale. N-oi fi eu mai cu motz si pentru mine ar fi gratis toate serviciile de orice fel din lumea asta.

Prin urmare, timpul e pretios, consumabilele costa bani, astfel incat, de azi inainte nu mai fac concesii. Pentru nimeni.

Aici astept provincia :

