Vindecare


Au trecut mai bine de 3 ani de atunci. Multi s-au aventurat prin hatisul gandurilor mele si  poate tot atatia mi-au mirosit balsamul asternuturilor. Niciunul ca tine. Cu toate astea, mi-am dorit sa pleci. Mi-am dorit sa nu mai revii. De ce ? Pentru ca in naivitatea mea tembela, ti-am lustruit o imagine falsa. De fapt nu te-am iubit pe tine, ci pe cel care as fi vrut sa fii. Si de-as ramane singura o viata intreaga, nu, nu te-as mai vrea !

Visele mi le-am vindecat demult de nenorocita-ti prezenta si pe suflet mi-am pus definitiv pecetea. WELL BALANCED. Sa fie pentru totdeauna.

Am citit acum cateva minute sintagma “mort viu” si mi-am adus aminte cate batiste albe am udat, pe nedrept poate, ascultand piesa de mai jos. Da, stiu, e trista. Da, stiu, e dura.

Dar, fratilor, cica viata e curva…daca nu o….tu pe ea, te….ea pe tine ! Deci, care pe care?

Eu stiu ce alegere am facut !

One thought on “Vindecare

Aici astept provincia :

