Royalty


Nu rezist si-i trimit SMS: “Mi-e dor de ziua de ieri !”

Primesc reply: “Pai urca-te in masina si vino !”

N-am stat prea mult sa reflectez asupra nemuririi sufletului.

In vreo 2 ore, imi indesam bagajele in minunatul meu Matiz, treceam pe la FRF sa preiau nu stiu ce bannere de la un portar, care fusesera uitate, si p-aci ti-e drumul….via Cernavoda, destinatia Constanta…

Ma avertizeaza de pe drum ca pleaca cu echipa la antrenamentul de seara si ca s-ar putea sa ramana fara baterie la telefon. Nu-i bai ! Pana in Constanta stiu sa ajung.

Fericire maxima, zbor spre mare cu titirezul asta de 800 de cmc si ma simt de parca m-as duce sa cuceresc ultima reduta a luptei cu mine insami…Sa cedez, sa nu cedez? Sa o fac, sa nu o fac ? Dar WTF, deja sunt in deplasare !

Ajung intr-un final si constat ca Danutz ramasese fara telefon. Aia e, il astept ceva vreme in Petromul de la intrarea in Mamaia, fumand tigara de la tigara, si daca nu vine, ma cazez, iote-asa frumusel la un hotel, ca lovelele sunt la purtator si maine dimineata – back to Bucharest ! Cand ma gandeam eu mai cu foc in directia carui hotel sa ma indrept, apare in fuga sportivul nostru si demarez in tromba catre Hotel Royal, recent inaugurat.

Imi comunica ca voi fi incognito.

–       Poftim ?

–       Pai, stii, nu avem voie cu fete…dar mai sunt si alti clienti cazati in hotel si eu iti dau cheia, iti spun unde sa urci si tu te descurci singurica …Nu va banui nimeni ca esti cu mine !

–       Si apoi ?

–       Si apoi…ne vedem in camera, draga mea. Se ocupa baiatul de tot !

Bine, fie !

Raman putin perplexa cand ma gasesc singura in camera luxoasa de hotel ( fie-mi cu iertare, dar cred ca era prima data cand poposeseam la 5*)…dar imi revin rapid, caci simt sarutarea lui ca o dulce adiere pe gatul golas si inima incepe sa bata mai tare, respiratia se intensifica…ufff…

Nu venisem neaparat sa stau la plaja sau sa ma plimb pe faleza. Venisem sa-mi impletesc cu el existenta pentru cateva zile. Venisem sa-mi reconfirm nevoia de senzational, sa-mi alimentez nebunia si sa-mi depasesc limita. Sa stiu ca am trait. Sa stiu ca am ce rememora candva. Cand va veni momentul.

Desi ma avertizase ca vor fi momente in care prezenta ii va fi solicitata de mai marii delegatiei, stiam ca focul ce-l ardea pe dinauntru nu-l va lasa sa se indeparteze prea mult timp de gratioasa-mi prezenta. Eram a lui 100%.

Noaptea a fost nebuna, nebuna de tot…ne stiam de vreo 2-3 zile si eram deja la mare cu el, intr-o camera de hotel si parca totul in jur imi striga ca voi petrece o vara hot,hot,hot…..

Ei da, ati ghicit ! Really hot….Nu mai stiu exact cate zile au fost…am contorizat poate numai partidele de cunnilingus prelugit, sticle de vin rosu si sampanie, cutiile de Raffaelo and stuff…zilele erau oricum unite una cu cealalta si nu adormeam decat cu jumatatile de ora dupa vreo alta partida nebuna de sex alternat.

Danutz a reprezentat probabil in viata mea pasiunea in cele mai mici detalii…in cel mai remarcabil, surprinzator si efervescent mod de a te contopi in dulcea-amara ingemanare a simturilor, a trairilor.  Un scorpion autentic, un foc mocnit, un nebun ce te ridica pe culmile extazului, ca mai apoi sa te trimita in desfraul agoniei…

5 gânduri despre „Royalty

  1. sa te ia naiba,te citesc si amintiri dulci amare ies la iveala dintr-un neant demult uitat,imi aduci aminte si ma chinui,semanam,ardem,dorim si fugim in acelasi timp,e placut dar doare,,nu o sa te mai citesc

  2. Usually, placerea da dependenta. Iar durerea ne reconfirma ca traim, ca simtim, ca suntem un vulcan mocnit, care numai uneori erupe. E in natura noastra sa ne placa. E in natura noastra sa ne chinuim. Pana la urma, e firesc sa doara, chiar daca nu curge sange.

Aici astept provincia :

