Buna dimi !


–       Buna dimi, amore ! Ce face printul meu ?

Ard ! La propriu !

Gandurile mi-au fost sugrumate si toata vlaga mi s-a scurs picatura cu picatura. Nu stiu ce vreau ! Mi-e teama sa mai incerc !

Sa mai fac dragoste  departe de gandul de “acasa” ?

Sa mai cred ca visele pot deveni realitati ? Oare nu asta am dorit mereu ?

Sa plec again catre necunoscut ?

Memoriile pot fi asternute si-n viitor. Masajul poate astepta. Ma poate uita, eventual. Mi-a placut mereu ideea de “fairytale”. Imi place sa o simt, sa o traiesc. Vreau o clipa cat o eternitate. Vreau sa ma pierd in tine. Vreau sa te vreau.

One thought on “Buna dimi !

  1. Te-am citit:) totul e foarte fain p-aici..
    Sa nu te lasi de scris:D chiar merge treaba:))
    Interesant si numele blogului tau..imi aduce aminte de ceva..
    Bravo

Aici astept provincia :

