Fat-Frumos nu e frumos !


Motto:  Circula un banc mega misto pe net: “ Fat-Frumos crestea intr-o zi cat altii in 10 ani. Si-ntr-o saptamana a murit !”

E 3 a.m. Cine naiba doarme la ora asta ?

Fumez tigara de la tigara si-n imbecilitatea mea reprobabila nu reusesc sa patrund tainele existentei.

Nu reusesc sa-mi clarific unde dracu a evadat Fat-Frumos din poveste ? A luat oare avionul in incercarea de a face inconjurul lumii in mai putin de 80 de zile ?

Ideile nu vor sa se adune laolalta…gandurile se disipa si par sterse, invaluite in prea mult fum…Probabil tigarile mele sunt de vina !

Jocul de-a iubirea…acest mirobolant lant al slabiciunilor umane…imi intuneca judecata si-mi nenoroceste visele alea multe, putine, creionate intr-o inima prea avida de emotie, de senzatii tari, de intensitate…

De ce dracu sa renunt sa mai fiu eu ? Oricum n-ar intelege nimic chiar daca m-as stradui sa adun tot cerul si pamantul in palme si sa pictez cu ele o “fairytale”. N-ar incapea pe panza alba atata desertaciune…

Ce-o fi aia incredere ? Mai e la moda azi cuvantul asta, atat de plin de semnificatii ?

As fi in stare sa renunt ? Mai mult ca sigur ! Dar singura credinta care mi-a ramas momentan printre ideile ravasite este ca, indubitabil, anumite situatii sunt ciclice de-a lungul existentei fiecaruia. Am avut un moment de deja-vu, uitandu-ma departe in noapte…si parca era septembrie…si parca era acum 6 ani…si parca eram din nou pe drum….

Nu mai vreau sa sper in ireal…in fantasmagorii…nu vreau iluzii pe portativ…

Me, myself and I…I’m back !

2 thoughts on “Fat-Frumos nu e frumos !

  1. Fat frumos e numai in basem in realitate e plind de orgoliu e narcisist si iti scoate peri albi. Daca te incumeti sa ii faci fata eventual ti-o coace asa urat de ai sa te trezesti plangan. Dupa te indarjesti si mai tare ca te inveti minte si ai sa ii faci fata pana il faci tu sa planga. Si tot asa o sa va intreceti in jocul asta nebun de cine e mai fatal.

Aici astept provincia :

