Fara suflet


Astazi nu-s maseuza…astazi, desi afara e canicula, in mine e frig…s-a lasat o tacere inconstienta.

Astazi nu pot fi coerenta…am fost candva?

Liniste in preajma…dar ce zbucium interior ??…ganduri desarte, neintelese, plecate si iar revenite…ma simt pierduta, ma simt a nimanui si-a tuturor…Nu-mi mai apartin ! Nu, nu ma simt singura, daca la asta v-a fugit gandul ! Singuratatea e o stare naturala a fiintei noastre pe care toti incercam s-o combatem zilnic prin mii si mii de compromisuri… dar nu, nu e asta ! Singuratatea ma linisteste, ma canalizeaza, ma ajuta sa ma adun cu mine insami…si cu restul…

Dar azi….

M-am suparat atat de tare pe mine, m-am injurat, mi-am dat palme si m-am trantit la pamant incat…incat…

….Simt atata desertaciune…nimic nu e cum as vrea…Sufletul meu a intrat in vacanta si m-a lasat de izbeliste…Mi-a comunicat la plecare ca pot sa fac ce vreau cu viata mea…ca lui nu-i mai pasa…Oricum, nu ma intelegea !

Nu mai stiu cine sunt…Nu mai stiu ce vreau..Nu mai vad destinatia catre care tindeam candva…luminita aia plapanda de la capatul tunelului…M-am ratacit. Dati-mi de veste cand ma gasiti !

P.S. pt sufletul meu. Melodia asta e pentru tine. Intoarce-te acasa. Vreau o alta dimineata…dar nu in alta viata !

3 gânduri despre „Fara suflet

    1. Misto rau melodia lui Michael..N-am mai auzit-o de cand eram „aproape” copil…si mereu cand ma pregateam sa plec la „disco” urla in toata casa..Daca stau bine sa ma gandesc si azi tot copil sunt…eu sau sufletul meu

  1. Te sperie umpic ca sa te intaresti pentru el. Nu degeaba e suflet. Plus ca are nevoie sa coexistati. Daca vede ca fizicul tau e incapatanat si o ia pe carari iti da un sut si isi ia zborul o vreme pana il vrei inapoi.

Aici astept provincia :

