Despre fete frumoase


Nu m-am autointitulat niciodata vreo frumusete. Dar nici vreo banala. Si nici vreo desteapta. Obisnuiesc sa spun ca sunt “dragutza si educata”. Stiu, apanajul celor urate sau, ma rog, banale este ca “frumusetea vine sau se gaseste in/din interior”.

Well, nimic mai adevarat ! Insa ce te faci cand intre doi oameni de sex relativ opus e nevoie de atractie, de frumusete, de aceea chimie, de acel click care face ca nimic altceva sa nu mai conteze si care muta si muntii din loc ?? Stiu, probabil, imi veti replica ca orice urata isi are alesul ei! Dar femeia frumoasa o fi mai “curva” decat cea banala ??

Am avut ocazia sa cunosc si frumoase si banale. Am avut colege de breasla “papusi Barbie”…Bine, Barbie era Blonda ! Sani mari, fund rotund, picioare sculptate, perfect conturate, par lung, chip de inger, buze rosii, carnoase, ochi negri din care te strafulgera Necuratul….

Dupa ani de zile, am reauzit de Ea. N-am fost prietene la catarama. Doar cunostinte in vremelnicia noastra. Ne-a unit doar faptul ca pret de vreo 3 luni  am mers, desigur, la aceeasi adresa care constituia locul nostru de munca. Si ca eram maseuze. Apoi firava legatura s-a rupt.

Am citit despre Ea pe forumuri. Barbatii erau inebuniti dupa sanii dementiali, dupa masajul facut cu daruire, se intrebau unde a disparut, de ce s-a retras. Era, evident, cea mai bine remunerata maseuza, avea si cei mai multi si fideli clienti. Chiar asa, de ce s-o fi retras ?

De curand, fostul ei iubit mi-a gasit blogul din intamplare si facand niste analogii, a presupus ca ne-am cunoscut. Mi-ar fi placut sa aflu ca sunt tot impreuna, fericiti, cum ii stiam din relatarile ei.

Dar nu ! S-au despartit din motive care vor ramane doar de ei stiute.

Totusi, nu pot sa nu remarc ca femeia frumoasa nu poate fi a unui singur barbat. Totusi, nu pot sa nu remarc ca presupusa iubire ce o simt doi protagonisti la un moment dat e un nor de fum ce se disipa treptat in fata schimbarilor autoimpuse sau strict intamplatoare. Nimic nu e forever ! Poate doar in filme, caci alea se termina repede.

Sigur o sa sariti cu gura pe mine ca nu e always asa !  Hai sa facem presupunerea ca in proportie de 95,27% paragraful de mai sus este confirmat in realitatea actuala. Vreti si dovezi ? Le gasiti in viata reala, my friends !

4 gânduri despre „Despre fete frumoase

  1. Eu nu cred ca e curva daca se ingrijeste. Bun, o zice lumea ca ma rog e necurat sau mai stiu eu ce un ruj si o pereche de tocuri.Sunt niste costume pe care ni le punem cu placere, care dau incredere si atitudine. Frumusetea vine din atitudine, nu din costumatie. Acum stau si ma intreb oare ce atitudine sa ai intr-o pereche de slapi de pluta si pantaloni sfulecati. par nepieptanat prins alandala ca trebuie sa stergi praful de si maini neingrijite. Chit ca faci trebuirile astea si te mai si ingrijesti si esti frumoasa nu devii o curva, doar admirata. O sa se intrebe lume in minte: cum o reusi? Sa fie asa o doamna, eleganta, casnica, si aranjata. Asta se aplica si atunci cand faci copii. Mai ales atunci nu trebuie sa uiti ca esti femeie.
    Eu zic ca nu exista urate, ci doar femei care uita sa se ingrijeasca. Fiecare are ceva care merita scos la iveala.

  2. Cred ca femeia frumoasa este multttt mai curtata. Si e o iluzie atat de misto pt ego-ul ei tineresc, incat de multe ori da vrabia din mana pe cioara din gard. Cum si tipa despre care vorbesc in postare…Oricum ar fi, curva sau nu, sper sa-i fie bine acum…sper ca banii sa nu-i fi luat mintile si frumusetea fizica, precum si cea care vine din atitudine sa nu-i fi fost stirbita.

Aici astept provincia :

