Pupeze si pupazoi de societate


Nasol titlu. Nasol moment de revelatie am mai avut. Da’ tre’ sa zic ce ma arde !

O luam gradual. Deci,
Din pur orgoliu barbatesc de „alpha male” prost interpretat sau nestiinta/nepasare (?!?) multi dintre barbati in momentul in care fac sex se intereseaza prea putin sau deloc de gradul de excitatie al femeii respective, nevasta sau nu. Lasati-ma sa-i numesc idioti pe respectivii. Preludiu ? What the fuck is „preludiu” ??

De partea cealalta a baricadei, sunt dureros de multe femei maritate (sau nu) care n-au trait in viata lor un orgasm adevarat si il mimeaza de dragul partenerului. Pare de neconceput cum aceste femei isi pot juca ani de zile teatrul ieftin care face parte din indatoririle pentru care a primit la schimb statutul de nevasta/iubita oficiala. Doar in virtutea multumirii lui ! Ma refer aici la cele care au avut putine experiente/barbati sau la cele care au conceptii invechite adanc inradacinate (mama, ce scarbos suna blowjob).

Desigur, tu, femeie, cea pentru care egoismul erotic ar trebui sa fie ceva natural si firesc si totusi, este o figura de stil ce nu-si gaseste locul in dictionarul tau sexual, alimenteaza-i nelimitat orgoliul si fa-l tot pe el sa se simta bine! Taci si inghite ! Nu-i spune ce te nemultumeste. Nu-i spune ce si cum si daca iti place. Lasa-i doar impresia ca el e mare macho si crede ca si-a dus partenera pe culmile absolute.

In fapt, nu doar tu esti de vina la faza asta.  E doar un acord tacit de dat/luat ceva ce ne apartine. In mod mecanic. Oricum, tu probabil te gandesti ce o sa mai faci de mancare maine. Despre el chiar nu-mi pot da cu presupusul la ce-i sta gandul in momentul copularii in pozitia misionarului cu lumina stinsa si plapuma trasa.

La un oaresce moment dat, acest barbatzoi cu atitudine de „macho” va lua temperatura ciorbei de acasa, va constata ca s-a racit si hmmm, va pleca in cautarea desertului cu cireasa in motz ! Si atunci intreaba-te de ce te inseala ?

AXIOMA: la un moment dat in viata lui, orice purtator de testicule si testosteron va insela. Dar nu stim cand. Oricum nu conteaza momentul. Ci fapta.

Nu in ultimul rand, observ cu destula stupoare (nu va zic sursele mele de incredere) ca unor barbati nu le place ideea de a fi prea open mind nevasta/iubita lor.

Nu le trece prin cap ca si femeile au fantezii, mai multe poate decat barbatii. Si ca daca indraznesc sa si le arate/exprime, se tem ca vor fi stigmatizate drept curve/femei usoare.

In schimb, aceasta categorie de barbati fatali cauta femei usoare pentru ca le pot oferi adrenalina si le pot alimenta instinctul de vanator. Dar ce e acasa e numai al lor, inchis bine sub cheie. De ce naibii se intampla asta?

Sustin comunicarea in cuplu. Sustin macar cunoasterea dorintelor si nevoilor partenerei/partenerului, daca nu chiar incercarea de a i le indeplini.

Descrierea unor prototipuri de „flora si fauna urbana” o puteti asculta in linkul atasat mai jos. Enjoy !

lilmar+8629417.html

5 thoughts on “Pupeze si pupazoi de societate

  1. Mie nu mi sa parut nasol. Cam greu cu comunicarea chit ca e secolul XXI. Banuiesc ca fiecare alege ce i se pune pe tava pe gratis in ziua de azi. De ce sa te chinui sa intelegi femeia care e comoda, spune ca hainele sexy sunt de curve si blowjobul e ceva grotesc? Pentru unele sexul inca e tabu, lucru iesit din comun, si poate in sinea lor au fantezii si nu spun. Barbatul e simplu: isi ia ce ii trebuie, daca da peste ceva interesant il apuca febra cunoasterii. Daca nu se multumeste cu gratuitati.

    1. Initial am vrut sa denumesc articolul „Pupeze de bucatareala si ghertzoi de carton”…da’ m-am gandit ca o sa fiu injurata la greu (nu ca mi-ar pasa, s-a mai intamplat) tocmai de catre acesti ghertzoi…
      Privitor la femeile comode, nonsexy si docile pana in pragul prostiei…poate o sa scriu candva o carte. Se intampla totusi ca acesti barbatzoi pe care ii au de partener sa-mi mai calce pragul…si vad cum refuleaza toata energia sexuala negativa acumulata. Pai cum puii mei barbat la 40 si un pic de ani sa nu mai primesti sex macar din datorie de vreo 2 ani de la nevasta ?? Uneori nici nu stiu daca sa rad sau sa le plang de mila…
      Genul asta de nevasta…hmmm…nu e gratuitate, cum am vrea sa credem. ea mananca nu numai banii barbatului, dar si anii lui.

  2. Acum ascult recomandarea, Ce detest eu indolentele de magazin. Imi strica mereu cumparaturile. Stiu mereu ce magazine sa ocolesc datorita lor. Iar daca e musai sa iau de acolo imi ies peri albi. La parte cu pitipoanca de companie nu inteleg de ce e considerat pitiponcism purtatul ochelarilor negr imari pe ochi. Ok aia colorati cu tot felul de crstale si mai stiu eu ce alta marca uriasa la vedere da, dar cei simipli sunt indicati de creatori sa fie purtati cu marca mica ascunsa indiferent ca e soare sau nu. Pana si eu ii port cand am cearcane grele desigur pe timp de zi. Noaptea e exclus. Asa ca partea asta cu ochelarii mi se pare cam exagerata. Dar cu gentile mari cu emblema cat un vagon la vedere sunt de acord.

    1. Am ras cu lacrimi ascultand tipurile de fauna urbana…din linkul ala..mi-au placut atat de mult, din pacate sunt frustrant de reale, incat le-am impartasit cu voi. sper ca lilmar sa nu se supere !!

Aici astept provincia :

