Turcoaica


Asistenta medicala la Municipal pe timpul zilei. Seara, in schimb, era maseuza. Vreo 32 de ani pe vremea aia.

Era fantastic sa observi metamorfozarea zilnica. In fiecare seara, inainte de ora 7, cand se schimbau turele, turcoaica isi facea aparitia imbracata in fuste lungi si cu patrafirul pe cap, caci nici pana in ziua de azi nu stiu cum se numeste salul ala cu care isi acopera capul cele din natia asta.

Apoi, isi lua in primire echipamanetul din dotare, pantofi cu toc, sutiene cu strasuri si eventual un sal minuscul pe talie care sa-i acopere jumatate de fund. Deliciul principal – parul bogat, lung pana spre fund, cu nuante frumoase de blondiu, castaniu si aramiu…era poate detronat doar de ochii migdalati, atent machiati dupa specificul araboaicelor autentice. Doar si ea era !

La corp nu arata exceptional, era miniona, dar chipul exotic si poate gesturile ii tradau nationalitatea. Si cum barbatii sunt incitati de tot ceea ce este altfel, de tot ceea ce nu este comun si nici la kilogram….

Din ceea ce retin, era din Turcia, nascuta din parinti bastinasi si venise in Romania sa urmeze Facultatea de Medicina. Ulterior a ramas prin zona, schimband macazul destul de abrupt de la conceptiile si mentalitatea lor la comportamentul relativ mai “open-mind” al conationalilor nostri.

Mi-aduc aminte si acum de injectiile cu calciu pe care mi le administra in Camera Oglinzilor, intr-o perioada in care eram efectiv stoarsa de energie.

Mi-aduc aminte si azi de certurile cu iz de telenovela prost regizata pe care le dezlantuiam uneori. Din nimicuri.

Mi-aduc aminte ca, in vremea aia, cam toate am invatat sa dansam arabeste, ne-am achizitionat de la un prieten de-al ei, turcalete, costume de Belly Dance si inventasem apoi chiar masajul cu acelasi nume.

Mi-aduc aminte de petrecerea data de ziua ei, la care am fost invitate cateva colege de munca, si ne-am prezentat toate ca fiind asistente la Municipal, evident !!

Mi-aduc aminte ca, totusi, atunci cand s-a casatorit cu un roman de-al nostru, nu ne-a facut vreo invitatie oficiala nici macar la Starea Civila. Pana la urma, eram doar companiere de munca. O munca deloc onorabila pentru prestanta ei. Caci evident, iubitul si mai apoi sotul ei nici nu visa ce dansuri dementiale, lascive, incitante incingeam pe masajul Nirvana sau Belly Dance, privindu-ne in ochi si potrivindu-ne miscarile pe ritmurile muzicii.

Nu mai stiu nimic de ea de foarte mult timp. Mai mult ca sigur s-a pensionat demult de pe piata de profil. Dar la Nirvana a fost o pata de culoare pe care multi clienti au apreciat-o.

 

One thought on “Turcoaica

  1. Domnisoara..regret sa te dezamagesc catalogandu-ti anturajul drept.. excesiv de normal din punctul asta de vedere. „Tratamentele” aplicate in cazul tau de prieteni, cunoscuti si familie n-au nicio treaba cu specificul activitatii tale, ci mai degraba cu conditia umana. Altfel spus, exact ca tine sunt tratat si eu (si altii) si crede-ma ca n-am niciun fel de veleitati in zona de prestari servicii in care activezi

Aici astept provincia :

