Pasiuni ardente


Nu-mi vine sa fac nimic. O ard aiurea prin casa, caci toata vlaga mi-am folosit-o cu sarg zilele trecute in raiul cladit parca numai pentru mine pe plaiuri banatene. Nu vreau sa fac nimic azi. Nici sa mananc, dar la naiba, trebuie !

M-a cuprins o stare de moleseala, sora cu beatitudinea.

Ma gandesc cate clipe de extaz mi-au rascolit ani de zile corpul si mintea. Sufletul nu se pune, in acest caz !

Inca vreau sa iubesc. Sa iubesc orice. Dar nu oricum. Un rasarit, un om, o floare, niste sunete, un zambet, pe mine insami. Nu vreau sa fiu un mort viu. Osho spunea intr-una din scrierile sale ca “ Iubirea nu poate fi evitata. Daca eviti iubirea, creativitatea ta moare si simturile tale devin insensibile. Existenta ta devine prafuita. Tu insuti devii un mort viu.”

Pasiunea mea ramane, irefutabil, dulcea magie a muzicii. Da, aceea care-ti mangaie suav timpanul, care te incarca spiritual. Oriunde as fi (daca s-ar putea si noaptea in somn), simt o impetuoasa nevoie de a-mi desfata auzul fin. Rar se face liniste in preajma-mi. Rar se lasa tacerea in suflet.

Dumnezeule, cate momente demente, limpezi, imbatatoare, vii poti recreiona in minte, cu ochii inchisi, in cele 5-6 minute cat o piesa se deruleaza nestingherita in difuzoarele radio-ului sau in boxele lap-ului ??

Mi se intampla ades pe autostrada, cand goneam parca sa uit de lumea care ma inconjura…Mai nou, privind in gol, in zare, spre nicaieri…As putea trece subtil drept visatoare…Ori poate chiar flagrant.

Ascult multe ritmuri bune. De la ambientala pana la minimal. Nu prea le am cu rock-ul si nici folk-ul nu e punctul meu forte in materie de muzica. Aaaa, am uitat manelele. No way, my man. In rest, go 4 it !

2 thoughts on “Pasiuni ardente

  1. Mda… Foarte ciudat… Parca as scrie eu randurile de mai sus. Ma minunez, aceleasi simtiri, aceiasi stare de spirit. Eu cand le mai spun prietenilor sau celor apropiati ca „n-am chef de nimic dar as face orice” ma privesc „crucis” sau cand la spun ca ador sa dau o tura cu masina si sa privesc in tacere un apus acompaniat de cateva piese de muzica trance cica…”dute dracu de ciudat”🙂. Am si locul meu :d. Sunt tare curios daca-ti place de exemplu… ATB – My everything…
    PS In cazul in care consideri ca am postat niste comantarii prostesti, sterge si scuza-ma!

Aici astept provincia :

