Trandafiri prin curier


–       Da-mi te rog adresa ta exacta.

–       Dar de ce ?

–       Vreau sa-ti trimit ceva…dar nu-ti pot spune, e o surpriza !

–       La naiba, nu ma cunosti si-mi trimiti surprize…E aiurea !

–       Dar esti o femeie deosebita…si…si chiar cred ca meriti sa ai parte de-un gest frumos !

Am fost singura de Revelionul asta. Eu am ales asa. M-am saturat de petreceri de doi lei, obositoare, la care mananci mult si greu si apoi stai 3 zile pe putin sa-ti revii la cruda realitate. Mi-am servit singura sampania si am mancat, cum era firesc primul peste pe anul asta, ca sa respect, cum se cuvine, superstitia cu bogatia: Salau de Nil cu baby carrots in unt…yammiii…

Am vorbit cu el chiar atunci in noaptea dintre ani. N-am privit artificiile in acelasi timp, dat fiind faptul ca ceasul lor anunta schimbarea anului cu o ora mai tarziu. Dar ne-am urat “La multi ani !” si toate cele prin telefon. Chiar m-a mirat teribil acest gest al lui !

Era cantonat, inregimentat undeva, departe, intr-o tara mai rece, dar mai dezvoltata. Oricum, nici in tara nu puteam spune ca suntem colegi de oras. Este un ardelean fain, molcom, dar dornic de senzatii, dornic de frumos, de neinchipuit.

Am consimtit sa-i ofer adresa si peste cateva zile de la discutia noastra, ma trezesc c-un telefon de la o firma de curierat si mai apoi c-un buchet mare de trandafiri rosii, plini, uriasi la usa. Dedicatia atasata suna simplist, dar atat de ..uhhh …”O zi frumoasa pentru o femeie frumoasa!”

Wow !! Da’ ce-am facut sa merit asta ??

Am inteles repede ca el fusese vinovatul, impricinatul ce-mi provoca o asemenea placere. Zambetul meu nu se mai oprea. Era pe repede inainte. Tare senzatia ! Un necunoscut iti trimite de la 1500 km trandafiri rosii, incarcati de conotatii gen LOVE si alte alea…hmmm…

Nu mai e nevoie sa va relatez ca ziua mi-a fost infinit mai exuberanta, desi nici afara nu era inca iarna adevarata, inima mea respira o primavara insorita.

Ne-am cunoscut in real life ulterior, cand a revenit pe plaiuri mioritice, la un masaj, dar asta este deja another story.

4 gânduri despre „Trandafiri prin curier

  1. Îmi place cum scrii, şi mă bucur că te-am găsit. Nu am nicio problemă nici cu tine, cu felul tău de a fi, nici cu meseria pe care o practici. Personal, nu am niciun fel de prejudecăţi, din niciun punct de vedere. Sunt deschisă la orice, absolut orice, fără excepţie. Dacă eşti vânzătoare într-o alimentară, doctor, prostituată, avocată, maseuză, mie îmi este indiferent; pentru mine contează omul şi nu îndeletnicirile acestuia, cum se spune. Când ofer un sfat, cum s-a întâmplat cu Cora, sau cu altele de felul ei, nu o fac pentru că mă consider superioară, sau pentru că judec persoanele în cauză; nu. O fac pentru că încerc să le arăt lucruri de care nu sunt conştiente; căci nu sunt. Ştiu că ele o să gândească „ce mai vrea şi asta”, „sau cine s-o fi crezând când în definitiv nu ştie nimic”, însă nu mă pot abţine să nu încerc. Dar asta este problema lor.

    În altă ordine de idei, îmi place cum scrii, îmi place cum gândeşti, şi tocmai ţi-ai mai câştigat o cititoare.

    Cu drag…

  2. Dragutza mea pisicutza, oamenii au pareri diferite/impartite si e normal sa fie asa…Stii, eu am o vorba, ce ti-e scris in frunte ti-e pus … doar noi, oamenii, naivi de altfel, avem impresia ca putem controla ce se intampla…fiecaruia ii e scris un destin…
    Sfaturile sunt bune, nu te costa nimic sa le dai. Unii le urmeaza, altii nu. Insa tu stii ca e usor sa te pui in pielea cuiva, insa pe pielea ta e mult mai greu sa aplici sfaturile oferite.
    Merci de urari. Succes si tie.

Aici astept provincia :

